Nilsen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Med den nye 6-serien fra Cougar blir vi ikke spesielt imponert Les mer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det var heller noe middelmådig og ikke minst trange greier. Er ikke noe moro å montere når man må bruke skohorn for å få inn skjermkort og ting og tang. Next please. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Selve stålrammen som plasten er bygget på ser veldig, veldig masseprodusert ut. Finner en haug med slike rammer på søppelfyllingen. Er bare å bygge selv. Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har selv mystique 525 kabinettet og merket meg veldig hvor viktig skjermkortplass var da jeg skulle sette inn gtx275 Skohorn var tingen, jaggu ikke langt unna. Dette så faktisk enda trangere og jevligere ut enn 525! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fin test, dog synnes jeg at dere avslører litt for mye allerede i de første settningene og sånn sett hadde det vært mer spennende om dette kommer til slutt... Ser at det er hentet litt inspirasjon fra blandt annet stacker, men kabinettet kommer definitvt kort til. Noe som jeg personlig hadde kunnet tenkt meg å se i et kabinett : *Ekstra bredt, det bør være minst en klarering fra hk høyde til sidedør på minst 160 - 165mm (nok til de største kjølerne). *Hovedkortbrett eller enkel tilgang for montering av bakplate på hovedkort for større kjølere. *Smarte kabelølsninger hvor man drar de "innebygde" kablene gjennom små rør eller lignende som skjuler disse efektivt. *God klarering for digre skjermkort ikke minst i 1x men også i sli og tri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå