LkN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Si noen gode (milde) porsjon snuser. En kompis har lyst til å kjøpe et par bokser. Jeg sa at rl og rape` er "nybegynner" snus som man ikke spyr av. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Man kommer til å spy av smakene der, Prøv heller Skruf Porsjon, Smakløs og den er heller ikke noe spessielt sterk. Lenke til kommentar
LkN Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Svak snus, vil ikke at han skal hate snus resten av livet pga nikotin sjokk.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du tenker på nikotininnhold så er det veldig likt hos de fleste kjente merkene. De fleste ikke-sterke snus har 8mg nikotin i hver pose... Alt fra RL og rapè til vanlig general porsjon. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Catch eller general RL er helt jævlig imo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei LkN, vi har en snustråd her på forumet, den kan du finne her: Snustråden v7.0 Lenke til kommentar
saltpastiller Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Catch eller general RL er helt jævlig imo ja enig catch det er tingen! equaliptise eller no har hørt mye godt om den Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Göteborg Rapé smaker litt rotten mandarin, men når du har brukt 5-10 stykker begynner den å smake ganske digg Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Catch med menthol. Men du burde slutte med det portion tullet med en gang. Det er ingenting som slår gode gamle general løs. Lenke til kommentar
Odissen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mocca er svak og kjempegod. Den svarte med Lakris/Anis smak er nydelig :* Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mocca er langt fra god. Jeg er godt vant med snus, men har jeg en mocca i leppa, da spyr jeg! Kanskje god for nybegynnere Lenke til kommentar
Odissen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mocca er langt fra god. Jeg er godt vant med snus, men har jeg en mocca i leppa, da spyr jeg!Kanskje god for nybegynnere Synes mocca er kjempe god jeg. Men får ikke effekt av den i det hele tatt. Klarer nesten ikke kalle det snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå