JVM91 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei! Når eg startet opp maskinenen idag, så kom det opp en blåskjerm. Noen som vet hva problemet er Og hvordan kan eg fiske dette? Mvh Johnny Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sjekk om dette hjelper: http://www.christopherjason.com/articles/n...v4disp-problem/ Det er iallefall en NVIDIA-driver som skaper problemet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Feilen ser ut til å skyldes nVidia skjermkort driveren. Jeg ville gjort som følger: [1] Last ned nyeste nVidia skjermkortdriver [2] Last ned Driver Sweeper (no installer, pure binaries) [3] Last ned CCleaner (Også her kan du laste ned Portable versjonen) [4] Pakk ut Driver Sweeper og eventuelt CCleaner [5] Klargjør CCleaner (Se vedlagt .pdf fil) [6] Gå til; Legg til/fjern programmer og avinstaller nVidia skjermkort driveren [7] Restart maskinen og logg deg inn i sikkermodus [8] Start Driver Sweeper: Hake i NVIDIA Display, klikk Analyse knappen og deretter Clean. [9] Start opp PCen på vanlig måte [10] Kjør CCleaner (Renser til det ikke er mer skrotfiler og Register til "Ingen feil funnet") [11] Installer nye skjermkort driver [12] Ta en siste restart for å fullføre installasjonen av den nye driveren. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Feilen ser ut til å skyldes nVidia skjermkort driveren.Jeg ville gjort som følger: [1] Last ned nyeste nVidia skjermkortdriver [2] Last ned Driver Sweeper (no installer, pure binaries) [3] Last ned CCleaner (Også her kan du laste ned Portable versjonen) [4] Pakk ut Driver Sweeper og eventuelt CCleaner [5] Klargjør CCleaner (Se vedlagt .pdf fil) [6] Gå til; Legg til/fjern programmer og avinstaller nVidia skjermkort driveren [7] Restart maskinen og logg deg inn i sikkermodus [8] Start Driver Sweeper: Hake i NVIDIA Display, klikk Analyse knappen og deretter Clean. [9] Start opp PCen på vanlig måte [10] Kjør CCleaner (Renser til det ikke er mer skrotfiler og Register til "Ingen feil funnet") [11] Installer nye skjermkort driver [12] Ta en siste restart for å fullføre installasjonen av den nye driveren. Takk for forslaget! Men får ikkje kommet inn i Windows i det heiletatt med den maskinen, bruker en annen nå. Så eg kommer meg da ikkje inn på Legg til/fjern programmer osv. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Har fikset problemet nå Takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
meera-k Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har fikset problemet nå Takker så mye for hjelpen Hei! Nå sitter jeg med samme problem, og kommer meg ikke inn i Windows i det hele tatt. Akkurat samme blå skjerm med samme feilmelding. Hvordan klarte du å komme videre? Der er jo ingen respons fra datan i det hele tatt. Håper du husker hva du gjorde, det er jo nen dager siden nå... Takk på forhånd! Mvh Mira Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Hei! Nå sitter jeg med samme problem, og kommer meg ikke inn i Windows i det hele tatt. Akkurat samme blå skjerm med samme feilmelding. Hvordan klarte du å komme videre? Der er jo ingen respons fra datan i det hele tatt. Håper du husker hva du gjorde, det er jo nen dager siden nå... Takk på forhånd!Mvh Mira Hei, fulgte dette som står under her Kommer du ikkje inn vanlig for å fikse dette, så kommer du inn i "sikkermodus". Mvh Johnny Feilen ser ut til å skyldes nVidia skjermkort driveren.Jeg ville gjort som følger: [1] Last ned nyeste nVidia skjermkortdriver [2] Last ned Driver Sweeper (no installer, pure binaries) [3] Last ned CCleaner (Også her kan du laste ned Portable versjonen) [4] Pakk ut Driver Sweeper og eventuelt CCleaner [5] Klargjør CCleaner (Se vedlagt .pdf fil) [6] Gå til; Legg til/fjern programmer og avinstaller nVidia skjermkort driveren [7] Restart maskinen og logg deg inn i sikkermodus [8] Start Driver Sweeper: Hake i NVIDIA Display, klikk Analyse knappen og deretter Clean. [9] Start opp PCen på vanlig måte [10] Kjør CCleaner (Renser til det ikke er mer skrotfiler og Register til "Ingen feil funnet") [11] Installer nye skjermkort driver [12] Ta en siste restart for å fullføre installasjonen av den nye driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå