Zamoht Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har et par høyttalere som jeg lurer på hvor mye er verdt. Modell:Bravox PROFISSIONAL COAXIAL PRO BC 12P / 169 Lyden på disse er sinnsyk og det er noen reale skrikere til bruk på store arrangementer ol, men jeg kan ikke finne noen forhandlere som selger disse i norge. Derfor lurer jeg på hvor mye slike elementer koster om man skulle kjøprt dem nye i butikk i Norge. For info og bilder trykk på linken. http://www.bravox.com.br/catalogo/profissi...o_bc12p_169.asp Håper på raske og serøse svar fra noen som har litt peil på PA-anlegg.. Mvh Thomas Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Kontakt DNH (Den Norske Høyttalerfabrikken). De bruker endel Bravox og har antakelig peil på hva de koster. Tipper innkjøp ligger på 400+- littegranne. 12" Premium sub'ene dems kosta i allefall 370 i innkjøp. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Kontakt DNH (Den Norske Høyttalerfabrikken). De bruker endel Bravox og har antakelig peil på hva de koster. Tipper innkjøp ligger på 400+- littegranne. 12" Premium sub'ene dems kosta i allefall 370 i innkjøp. Bra å høre fra Kragerø.. Ja det var jo fra Høyttalerfabrikken jeg fikk disse i gave så det kan nok være lurt å høre med dem. Men Premium subben dems er jo en helt annen høyttaler.. en pinglehøyttaler i forhold. Må tenke på at hvert element veier ca 10kg! Ferdige høyttalere med kasse i denne klassen koster ca 3000kr.. i butikk sådan.. Men har du sett min modell i butikk noen steder? Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå