Kenny000 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Nå begynner jeg virkelig å lure på hva som er gale med maskinen min. Den siste tiden har jeg prøvd det meste. Installere windows på nytt, teste en og en RAM-brikke. Formattert... Har et MSI KT3 Ultra ARU WD 120GB 8MB Cache IBM 40 GB XP1700+ Kingston 256 MB DDR (PC2100) Cruicial 512 MB DDR (PC 2100) MSI GeForce 3 64 MB DDR Jeg får sånn Checkdisk hver gang jeg starter maskinen. Noen ganger finner ikke maskinen min IBM-disken i wondows, men den dukker opp når jeg starter maskinen en gang til. Er det hovedkortet det er noe galt med eller kan det være den ene harddisken? Problemet med å sende inn utsyret for reperasjon er jo at vi er i eksamenstiden og jeg trenger tilgang på maskin. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Første p2 systemet med et intel hovedkort hadde samme symptomer, da smeltet ide kontakten helt fast i kontakten på HK. Har også hatt samme problemet med noen IBM deathstar disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå