EinarEriksen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 SPB Software lager Android-applikasjon som lar deg se på TV på mobilen din. Les mer Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette har også eksistert for symbian i lengere tid. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Men hva er applikasjonens navn? Sånn at det er mulig å finne det i Market... Edit: Det heter SPB TV. Endret 31. august 2009 av BeeGee Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 hadde vært virklig kult om man fikk nrk, tv2, tvN, og tv3 og 4. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 "Prisen på fullversjonen skal være 9,99 dollar (60 kroner), mens en prøveversjon som er gratis skal gi litt mindre funksjonalitet." Rettelse, det burde stå "en prøveversjon som er gratis skal gi litt funksjonalitet", type 4-5 kanaler som ingen nordmann vil ha noe interesse av. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 siden datatrafikken er svin dyrt vil dette aldri slå hen, kanskje om man inngår noe alle en tv-lisens som blir trekt i fra datatrafikk kostnadene Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 siden datatrafikken er svin dyrt vil dette aldri slå hen, kanskje om man inngår noe alle en tv-lisens som blir trekt i fra datatrafikk kostnadene Masse folk som har fast pris på data trafikk, og wifi access points er det mange steder (f.eks på tog), så det er ingen grunn til at det ikke vil slå ann.. Musikk streame programmer slår ann som bare det, og det er svært mye bandwidth i lengden det også, de fleste som bruker det daglig har fastpris. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) siden datatrafikken er svin dyrt vil dette aldri slå hen, kanskje om man inngår noe alle en tv-lisens som blir trekt i fra datatrafikk kostnadene Spotify bruker også mye data trafikk. Med en makspris på 10kr dagen og flere gode fastpris tilbud så koster det ikke lenger mye å bruke trafikk på mobilen. Og bedre vil det trolig bli, vi har jo bare såvidt startet forbruket. Jeg tror at om kort tid vil ubegrenset datatrafikk på mobilen være normen. edit: men det jeg har sett av denne SPB TV på windows mobile så er det for lav kvalitet på sendingene og for dårlig utvalg av kanaler. Skal ta en titt igjen og se om det har blitt bedre. Endret 31. august 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 kjøp et abn hos netcom eller telenor som har fri data da.. koster ikke så mye.. kjøpte iConnect til min N97 og bruker data heletiden.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Testet det på min HTC Hero i dag. Funker helt greit. Satt på bussen med datteren min og fant en barnekanal som falt i smak. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Testa på Hero nå, og gratis-kanalene funka uten problemer. Lenke til kommentar
Aardvarks Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bare synd det ikke er mulig å få tak i betal-apps her i landet... Lenke til kommentar
PetterPe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har bestilt HTC Hero og får den i morgen:) Men vet noen her hvordan jeg går frem for å få dette programmet på min mobil? Helst ikke demo, men fullversjon. Er det mulig? Hvordan foregår i så fall betalingen, går den over tlfregningen? Håper på svar..... Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 dægen eg glede meg til føste android mobilen min, android bli bedre og bedre det får slå an. det fleste stedan eg hadde bruck får det har wifi. hjeme og i skolen(sef bare i fritimer ;-);-) Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har bestilt HTC Hero og får den i morgen:)Men vet noen her hvordan jeg går frem for å få dette programmet på min mobil? Helst ikke demo, men fullversjon. Er det mulig? Hvordan foregår i så fall betalingen, går den over tlfregningen? Håper på svar..... Du må roote telefonen og laste ned Market-enabler 3.0 beta som gjør at du får tilgang til betalingsapps på Market. I tillegg må du opprette Google Checkout på din google konto der du legger inn kredittkortinformasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg