taleg Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg sitter nå her å venter på feirepengene mine så jeg kan få satt sammen en ny arbeidshest til å stå som filserver og til å mekke litt film på.. men jeg har litt problemer med å bestemme hva slags grafikk kort som skal inkluderes... Det som kortet må ha er tv-ut og prisen kan ikke overstige 750,- (de er de jeg har råd til nå.... sukk..;-) Er det noen som kan komme med noen gode forslag og ideer så sier jeg takk på forhånd... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ati Radeon 9000 eller 9100. Det er OK og har TV-ut :smile: Geforce FX 5200 fungerer Ellers har du Geforce 4 MX Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ati Radeon 9000 eller 9100. Det er OK og har TV-ut :smile: Geforce FX 5200 fungerer Ellers har du Geforce 4 MX Faktisk ikke store ytelses-forskjellen på disse to da Lenke til kommentar
taleg Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Hm.. noen som vet om noen gode tester av Ati radeon 9100 ? Eventuelt hvilken utgave det lønner seg å velge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå