Enceladus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er det mulig å bruke last fm som mp3 avspiller? Det hadde isåfall passet meg utmerket siden jeg da slapp å installere Itunes. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det finnes andre MP3 spillere enn iTunes. Feks WinAmp, takler også synkronisering av iPod begge veier. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Itunes er det som har fungert best for meg. Om jeg må velge noe så blir det Itunes. De andre har ikke falt i smak. Men om jeg nå kunne bruke Last.fm programmet som blir installert på maskinen som avspiller så hadde det vært utrolig bra. Om noen vet om en plug-in eller noe som fikser biffen så hadde jo det vært genialt Endret 31. august 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er ikke helt sikker på hvor du vil. Her er hvertfall alternativer: LastFM i Spotify (har ikke testet det) Har du Firefox, kan du prøve denne plugin'sen. Ellers kan du finne noe her: http://sourceforge.net/search/?type_of_sea...p;search=Search Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vil spille av mp3 filene mine med last.fm programmet. Jeg vil bruke det som en musikkavspiller På somme måte som Itunes, winamp og ol. Ingen andre enn meg som har tenkt den tanken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå