Gå til innhold

Ny og spesiell mobil.


ingare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger tips om mobiler som skiller seg ut.

Har hatt neonode. Syntes den var kjempemorsom (og artig vri på touchbruk). Men denne har desverre tatt kvelden.

 

Er det noen som har tips om andre?

 

Mine forslag:

 

HTC Hero/Magic - Androidbaserte telefoner som du kan forme akkurat som du ønsker. Android market sørger for en drøss med stilige programmer, widgets og spill, mens touchskjermen jeg deg optimal nettsurfing og manøvrering av telefonen. I tillegg fungerer den utmerket som mediespiller, og vil garantert gi deg mye oppmerksomhet da telefonen(e) virkelig skiller seg fra mengden.

 

Palm Pre - Jeg har selv Magic, men kun fordi Palm Pre har latt seg vente på. Nå viser det seg derimot at yndlingen snart er klar i GSM-versjon, og da altså for det europeiske markedet. Telefonen er ekstremt pen, god i hånden, har fysisk tastatur i tillegg til touchskjerm og er i tillegg en mester på multitasking. Om denne lever opp til det som blir presentert på diverse youtube-klipp er den ingen tvil om at Palm har en ekte iPhone-killer på gang. Har også fått skryt for kameraet sitt, sett i smartmobil-sammenheng.

 

Samsung Jet - Lynrask mobil med OLED-skjerm som gir deg en sylskarp skjerm kombinert med en telefon som gjør det meste raskere enn noen andre. Pent design, snerten og visstnok en fusjon av Symbian 60 og Samsungs egenutviklede OS.

 

Samsung Omnia HD - Skal ifølge anmelderne være en av tidenes beste mobiltelefoner. Vill skjerm, både i størrelse og oppløsning. Kjapp, stort minne, lekker å se på og en mester på alt som heter multimedia. Ser også for meg at nettsurfing blir helt fantastisk!

 

Nokia E72 - Den eneste Nokia-telefonen som gjør meg interessert i å skifte fra HTC. Med qwerty-tastatur, Symbian 60 og et utrolig kult design er E72 en av markedets beste jobb/sms/epost-telefoner. Jeg liker den ihvertfall meget godt.

 

iPhone 3GS - For min egen del er det helt uaktuelt å skifte til iPhone, men isolert sett er det en spennende og innovativ telefon med kjapt OS, suveren skjerm og mange muligheter i form av App-store.

 

LG Arena - Har ikke prøvd denne selv, men LG sin nyeste mobil skal visstnok ha imponert mange. Kjapt OS, nyskapende og pent design.

 

HTC Diamond II - Ekstremt pen og elegant telefon som kjører Windows Mobile. Kjøper du denne får du oppgradert den gratis til WM 6.5 når oppdateringen kommer, og da vil forhåpentligvis OSet være bedre og mer fingervennlig. Uansett en strøken telefon med mange muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...