Corlan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sitter og klør litt i fingrene etter å spille litt casual igjen. Har ikke spilt wow overhodet på godt over et år, og lurte på om det i det hele tatt er verdt å komme tilbake for en som ikke på noen måte har tid til å tilbringe flere timer hver dag i spiller igjen. Jeg raidet hardcore før, men ønsker ikke på noen måte å gjøre dette igjen. Og hvordan er klassebalansen for tiden? Har en prest, druide og warrior alle på 70 og klarer ikke helt bestemme meg for hvilken jeg eventuelt skal kjøre på. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Blizzard har gjort spillet veldig casual, så å skaffe seg helt greit gear uten å sitte fra 1800-0000 tre dager i uken. Og har du lyst til å raide en kveld, er det mange PuG's oppe å går. Klassebalansen skal ikke jeg si noe om, bortsett fra at Feral Druids gjør veldig god dmg i raids, men det kan vel alle gjøre så lenge det sitter rett man bak spakene (tastaturet). Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Det høres jo unektelig bra ut. blir vel å prøve et par dager i allefall og se om dette faller i smak (igjen). Regner nesten med å satse på krigeren. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hører prot er viable for levelling nå. er det noe i det? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ville gått arms. Du burde allikevel kunne tanke instances rimelig greit uten prot talents. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Prot leveling er noe helt annet enn det var for en ekspansjon siden. Ligger fortsatt litt bak arms og fury, men det er absolutt viable Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 kommer til å prøve det, muligens samkjørt med levelling av presten min. Har etter BC standard greit gear på krigeren, og imba gear på presten (sunwell+) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg lvlet som prot hele veien ifra 70 til 80. Går saktere å drepe mobs enn arms / fury, men til gjengjeld at du nesten ikke nede tid, og kan soloe stort sett de fleste gruppe questene på veien, med noen unntak. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er ikke mye å komme tilbake til. Du kan sikkert kose deg under levlingen, gjøre et par dungeons som prot og alt går lekende smooth. Sånn sett er WotLK fint. Men så dinger du 80, og du kan farme deg til relativt "alt-for-bra" gear uten stor innsats. Det er gøy i starten, men så blir litt sånn "dett var dett" - alle kan, og gjør, dette. Finner du deg et raideguild så kaaaanskje det kan bli gøy - om en god stund, da alle bossene i den nyeste raid dungeonen er tilgjengelige. Men disse er vistnok alt for lette. Til prot warrior greia, det fungerer helt fint å levle som prot. Du kan dra sammen store grupper og drepe fort uten problemer (dreper ofte hurtigere i antall enn dps folk). Gruppequest går som skrevet over greit, et par unntak bare. Og du kan da tanke dungeons, noe som det generelt er massiv mangel på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå