Ullsokk1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei! går i 10'ende og er layout ansvarlig, DVS at de sender meg noen tekster så skal jeg sette det sammen til en avis Det skal ikke være nettavis, så word er vel det enkleste? Har tilgang til de fleste programmer, men vet ikke hva som er best. Det skal printes ut og. Trenger noe oversiktlig samtidig litt fancy -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette litt bra? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Adobe InDesign er et profesjonelt program til akkurat dette. Er egentlig ikke så komplisert, men tar jo litt tid å lære. Word er ikke bra til dette her, i det hele tatt. Microsoft Office Publisher kan du heller bruke som er mer beregnet på dette hvis du ikke har mulighet for InDesign. Har ikke prøvd dette selv, men regner med at det er rimelig likt word, bare at det er mye lettere å plassere bilde og skrift sammen. Endret 2. september 2009 av Hidephix Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Åja, tusen takk Er Microsoft Office publisher med i den vanlige Office pakka? Skal leveres tidlig neste uke, så trur jeg ikke starter med InDesign nå. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ta en titt på Scribus, et open source Desktop Publishing program. Der ligger det et par avismaler også inne, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har du Mac? Da er Pages noe du må sjekke ut Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Har du Mac? Da er Pages noe du må sjekke ut Har ikke mac nei "/ @ Arcus: Skal ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå