IRRupt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Vet at dette brikkesettet er nytt, men jeg spør likevel. Er det noen der ute som har benyttet dette brkkesettet i en HTPC? Jeg er i prosessen med anskaffe meg en relativ billig HTPC, og her er min foreløpige handlevogn. Denne HTPC'n skal kun benyttes til musikavspilling og film, altså ingen spilling. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er vell ganske enkelt per dags dato det beste HK til et HTPC oppsett. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis det hadde støttet LPCM .... http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=629 Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Da tror jeg kjøper dette jeg. Takker for tilbakemeldigen. For øyblikket holder deg for meg med 5.1 over SPDIF. "For most users, this will not matter, as two-channel LPCM is available along with 5.1 S/PDIF audio outputs through the HDMI port." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå