Gå til innhold

[Løst]Tastatur har begynt å bråke på pc'en. Klage?

thamule

Anbefalte innlegg

Denne posten er eigentleg feilposta, dette er ikkje FORBUKARrett.

Har ei Multicom Comapl KHLB0 som er nokre månar gammal.

No har det begynt å "klakke" når eg brukar tastane q, w, e, r, a, s, d, <, z, x, c, v, ctrl, windowsknappen. Dette er altså ganske mange av knappane på venstre side. Forferdeleg irriterande lyd.

Denne maskina er kjøpt frå bedrift til bedrift. Kjem eg nokon veg med å klage her? Burde vel vere ei smal sak å sende den inn og få bytta tastatur på den? Er dette nok til å klage? Er eit år garanti på den og trur eg.

Ved bedriftskjøp må eg då dekke fraktkostnader ved evt reparasjon innanfor reklamasjonen?

EDIT: Det ser ut til at multicom dekker frakt frå seg til meg etter reklamasjon, så det betyr vel at eg må dekke til dei. Men 140 kroner for at tastaturet skal slutte å klakke er det forsåvidt verdt.

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte Multicom og vibegynte litt "feilsøking" og fant ut at det faktisk var tastaturet som ikkje var fullstendig montert. Etter å ha fått det skikkelig i lås så var det slutt på lydane.

Men til dei som lurer så var det ingen problem å reklamere på eit så lite problem. Dei tok gjerne i mot maskina for å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...