Gå til innhold

Bråker Aquaduct 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funnet bare få vurderinger for Aquaduct 360 XT mark III systemet. Kan ikke si hvor stille det er, men det har viftefart justering.

Kan si at det kan absolutt ikke, ikke, ikke kjøle i7 og GTX295 i passiv mode (uten vifter). Det har bare en 120.3 rad. For passiv kjøling av i7 og GTX295, må man bruke en mye større radiator.

Endret av Moraelyn
Lenke til kommentar
Hva er busjettet ditt? Det Aquaduct systemet koster 4000,-. Kan kanskje bygge et system som er stillere for nesten samme kostnad.

Jeg har ikke noe spesiellt budskjett, spørsmålet er heller om jeg synes det er verdt prisen. For 4000 hadde jeg forventet at det skulle være svært stillegående og bra kjølekapasitet. Maskinen er mye på, men går stort sett på lav belastning. De få gangene jeg faktisk bruker den til spill, kan jeg tåle at det bråker litt mer. Men helst så lydløs som mulig når den brukes til surfing etc.

Kan jo være at jeg kan oppnå dette med luftkjøling også. Har tenkt litt på å evt bokse maskinen inne i et skap, og lage en ventil ut av veggen der for å hente inn kald luft..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...