emero Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bilde rett fra kamera. Kun endret størrelse for bruk på forumet. Noen kommentarer på komposisjonen? Lenke til kommentar
boos Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tre hus? Jeg ser da vitterlig fire tak? boos Lenke til kommentar
emero Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 joda, men det er tre som er motivet, da det fjerde gjemmer seg Lenke til kommentar
emero Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 må da være skikkelig teit, siden det bare er en kommentar med så mange views Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 for å si det pent, så er det ikke så mye å si. bildet virker som et snapshot av 3 hustak, hvor noe er gjemt og noe viser mer en bare taket. det er masse forstyrrende skygger på taket og ikke noe å feste øynene på. det eneste som jeg kan si var bra, var kansje et forsøk på å ramme det inn med de trærne i forkant. ellers bedre lykke neste gang. prøv en annen vinkel, annen tid på dagen og annet vær, så kan det hende du får hentet noe ut av det Lenke til kommentar
emero Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Takker! Akkurat slike tilbakemeldinger jeg ønsker. Det jeg trenger å lære er jo nettopp hva jeg bør være bevisst på. Derfor er slakt alltid positivt så lenge det er konstruktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå