Nklykken Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har i over 1,5år holdt på med videoredigering. Tidligere brukte jeg Pinnacle Studio DV ed. 1.0. Dette var ikke det mest effektive jeg har brukt, men det funka iværtfall... Men som sagt bruker jeg Studio 8 nå, og det funka bra helt til filmen kom opp i 2t og mange fancy transitions osv. Selve .stu fila er på omkring 17mb, masse mp3 musikk er rendra og som sagt en del fancy overganger. Problemet er at jeg ikke kommer inn på prosjektet, dvs. noen ganger, 1 av 100, kommer jeg inn... Jeg har lest at det kommer av at hollywood fx ligger inne i minne og f**ker opp...men da burde jeg kanskje ha kommet inn den første gangen?? Er det noen som har opplevd dette problemet tidligere og kanskje har en løstning på det? Jeg har prøvd det meste, til og med lagt inn beta patch'n det har vært snakk om i forumet.... ---------------------------- Asus A7N8X Deluxe AMD XP 2500+ 2x 512mb TwinMos Geforce4 Ti4800SE WD 120gb 8mb WD 80gb 2mb Windows XP ---------------------------- Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Studio 8 er ikke spesielt stabilt. Del derfor prosjektet opp i mindre deler. 2 timer lange filmer blir drøyt også for andre redigeringsprogram... Prøv heller Vegas 4.0, Adobe Premiere eller Avid XPress DV hvis du ønsker noe mer stabilt. Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Brukte vel Studio DV før, men oppgraderte til Studio 8 for noen dager siden. Redigerte bare en 5 minutters filmsnutt, men jeg var kjempefornøyd i forhold til Studio DV. SDV hengte seg opp omtrent hele tiden, både på min og en kompis' pc. No problem med S8. MEN: Nå har jeg jo bare redigert 5 minutter da. :wink: Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Håper at du har lastet ned oppgradering til Studio 8. Uten den er programmet som en nyfødt kalv på isen. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Studio har begrensninger på hvor lange prosjektene kan være, og hvor mange effekter du kan bruke. Skal du lage lange prosjekter, anbefaler jeg kraftigere program som Pinnacle Edition eller Avid Xpress DV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå