Come Closer Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Se så! Var hos legen nå. Snakka en stund om diverse ting ang. hjertet og slikt. Så fikk jeg en EKG elns med masse elektroder på brystet og litt sånt. Og vi fant ut at det ikke var noe i veien med hjertet Grunnen kunne enten være muskelsmerter, eller pga. de brukne ribbeina (som er grodd nå) som jeg skaffet meg for noen år siden. Men jeg kan i det minste puste lettet ut :!: Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Supert! Veldig bra at du fikk tatt turen til legen og fikk sjekket ordentlig ut situasjonen med EKG, regner med at legen din var enig med at dette var fornuftig. Så om smertene vedvarer bør du kanskje prøve å finne ut hvorfor de oppstår, kanskje det er sittestillingen din ved dataen som er problemet? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jepp jepp Altså, når har jeg klart å få tigga til meg en ny stol som har ryggstøtte fra korsryggg til nakke, så satser på at det gjør litt susen Ellers så vet ikke jeg hva jeg kan gjøre! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Grunnen kunne enten være muskelsmerter, eller pga. de brukne ribbeina (som er grodd nå) som jeg skaffet meg for noen år siden. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når det gjelder sittestillingen din. Pass på at albuene hviler på armlenene, det er viktigere enn mange aner. Juster opp armlenene til bordhøyde om mulig. Ps. Kjekt at det ikke var noe alvorlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå