SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei, la merke til at testposter eksisterer enda i siste 24 timer, er ikke denne forumkategorien unødvendig å la oppta plass i siste 24 timer? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Spør du meg så er hele kategorien ubrukelig. Hvis man har endret på avatar/signatur og vil se hvordan det ser ut så kan man bare ta en kikk på et gammelt innlegg. Hvis man vil teste BBkode eller noe slikt så kan man bruke "Preview Post"-funksjonen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Tro meg den kategorien er ikke ubrukelig. Den er nødvendig for feks. nye brukere eller brukere som ikke er kjent med å bruke BBCode og som trenger å lære dette. Dessuten hva med oss moderatorer? Vi tester og sjekker mange ting dere ordinære brukere ikke engang vet om, denne kategorien er høyst nødvendig. Å fjerne den fra 24 er en annen debatt og mulig en god ide. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Vel, jeg mener nå det er sistnevnte debatt jeg prøvde å spre oppmerksomhet rundt. Beklager hvis jeg formulerte førstepost uklart Jeg slang den bare sammen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 bump, er dette gjennomført? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg