John Kr Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er det noen som har merket noe forskjell på de nye ATI CATALYST 3.4 drivere???????? John Kr Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 JAAAAA jeg fikk 200 poeng mer i 3Dmark03 jeg! hehe og i spillene mine har fått 4-5 FPS mer cirka det var noe sånt! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=114629 Lenke til kommentar
Eureka Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvilken rekke følge skal jeg legge inn catalyst 3.4 ? skal jeg avinstallere gamle drivere osv Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 JAAAA du MÅ fjerne (de-installere) både driverne og kontroll panelet fra PC'en før du begynner å innstallere de nye. Bruk Add/Removed i windows og husk å fjerne gamle filer i filbehandlingen. Når du fjerner de gamle driverne så går PC'en over til å brue standard drivere, dvs at ditt skjermbilde vil være av dårlig kvalitet, dette er normalt. Så innstallerer du driverne og kontrollpanelet. Husk å restarte maskinen mellom hver gang du gjør noe. Dvs minimum 4 gangar - gammel kontrollpanel - gammel drivere - installasjon av nye drivere - installasjon av nytt kontrollpanel. Lykke til John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå