rabagast3 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 En psykiater snakket med en pasient, og han sa: - Nå skal vi prøve ut noen assosiasjoner. Jeg stiller det et spørsmål, og du forteller meg hva som er det første du tenker. Spørsmål en: Hva er det mannfolk gjør stående, kvinner gjør sittende og hunder gjør opp etter en trestamme? - Veksler håndtrykk, sa pasienten. - Utmerket. Spørsmål to: Hva er det bikkjer gjør i hagen, som du helst vil slippe å tråkke i? - Graver et hull, sa pasienten straks. - Riktig. Spørsmål tre: Hva er det som er stivt og stikker ut av pyjamasen din når du våkner om morgenen? - Hodet mitt, sa pasienten. - Utmerket. Svarene dine er helt normale, men du kan ikke forestille deg hvilke sinnsyke svar jeg ofte får på disse spørsmålene! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Og humoren her var? 5828505[/snapback] genial Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 genial 5828575[/snapback] mm... :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser ikke helt humoren ved å bumpe en 3 år gammel tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg