Gå til innhold

PIN-kode til gammel mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du misforsto trådstarter, Rulator. Han har mistet PIN-koden til simkortet sitt, det har ikke noe å si om telefonen er låst til en leverandør eller ikke i hans tilfelle.

Faktum1: Ligger numrene lagret på selve telefonen? Isåfall kan du jo få tak i et nytt simkort, sette det i telefonen og hente ut numrene. Hvis de ligger på selve kortet, anbefaler jeg at du tar kontakt med leverandøren din. I mange tilfeller har de lagret PIN/PUK-kodene, såfremt du ikke har skiftet den originale koden.

Lenke til kommentar
Faktum1: Ligger numrene lagret på selve telefonen? Isåfall kan du jo få tak i et nytt simkort, sette det i telefonen og hente ut numrene. Hvis de ligger på selve kortet, anbefaler jeg at du tar kontakt med leverandøren din. I mange tilfeller har de lagret PIN/PUK-kodene, såfremt du ikke har skiftet den originale koden.

Har prøvd med et annet SIM kort, men det går ikke. Skal ringe om PUK koden i morgen;D Takk for tipset.

Har prøvd med et annet SIM kort, men det går ikke. Skal ringe om PUK koden i morgen;D Takk for tipset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har fått avklart at det gamle simkortet ikke blir aktivert igjen, ja? Var numrene lagret der er de altså tapt. Og du har sagt at et annet simkort ikke fungerte, men du har ikke sagt hvorvidt telefonen var operatørlåst og om du har låst den opp for andre kort.

Ei heller har du sagt hva slags telefon det er eller om du har prøvd uten sim (mange kan fint startes og overføre kontakter og data via kabel/blåtann til PC uten noe aktivt abonnement).

Mer informasjon er nødvendig for å evt. hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...