Bluespider Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har Gainward GeForce4 MX 440 kort, men får ikke aktivisert TV-ut. Alle felt for valg av skjerm/TV/kloning osv. er grålagt. PCn finner heller ikke ny maskinvare under oppstart. Iflg boka bør ikke kabelen mellom PC og TV være mer enn 2 meter - og da er det jo pretty meningsløst!!! Jeg må ha 10 m kabel! Noen tips for hvordan jeg kan få aktivert dette her - uten å flytte PCn inn i stua??? Kjører den jævla XPn som OS - hvis det som vanlig har noe med saken å gjøre... Lenke til kommentar
Robbie Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei. Hadde samme problemet med mitt GF3 Ti500 kort. Fikk tak en full versjon av TV tools, det løste problemet. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Ja, hadde også samme problemet, men TV Tool fikset biffen. Anbefaler det - Azton Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 hadde samme problem.. sjekk kabelen, slå på tv`n under still inn på innpluggskanalen, ( hvis winxp, restart og trykk F8 under boot.. velg VGA .. tingen ... HUSK OG DRA UT SKJERMEN... det gjorde jeg.. da funker d biffers med engang.. reinstaller drivere hvis ikke, d blir jo best da... -------------------- GF ti 2 gold rocks!! Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 hvor kan jeg laste ned tv tool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå