Robocoop Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Har fått en strekk i skuldra etter å ha lekt Mike Tyson\karate kid og prøvd en litt for brå slagbevegelse. Dette er 5 uker siden og fortsatt gjør det vondt når jeg skal dra en t-skjorte over hodet og sånne bevegelser. Men det har blitt bedre. Hvorfor tar det så lang tid? Hva er grunnen? grrr........ Endret 31. august 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Åh, det kan ta evigheter me de musklene der. Fikk en helt for jæ**** strekk i skulderen i fjor på treningsstudio. Det varte 3 mnd. før jeg kunne trene igjen, men 3,5 mnd før jeg ikke kjente noe mer. For å si det slik, skulle perse på skulderpress så datt manualen bakover og "vrengte" armen Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det tar lang tid fordi du bruker muskulaturen hver dag. Du kan begynne med en resptfri kur på Voltarol. 50 mg 2 ganger daglig i 5-7 dager. Men siden de reseptfrie tablettene har lav styrke, 12,5 mg, må du ta 8 stk pr dag fordelt på 4 tbl pr gang. Hjelper ikke dette bør du oppsøke legen for å få en steroidinjeksjon som gjør susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå