Tele-Harry Skrevet 16. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Heisann, jeg sitter her å sutrer over å ha mistet kontroll over pc'en som står på siden av den jeg skriver med nå. Jeg forstår ingenting, når jeg skrur på pc'en så hører jeg noen lyder, lys og hører at den "går", men den skruer seg på en måte ikke "på".. skjermen holder seg svart, den går ikke inn i Windows (dette vet jeg fordi det kommer en høy oppstarts-lyd når man starter den), og den lager så lite lyd at jeg VET den ikke er operativ... Når ble det slik? I går! Jeg skulle oppgradere maskinens skjermkort ifra et ATI Radeon 7200 32mb til et GForce2 Mx200 64mb. Jeg tok ut ATI'en, satte i Gainward'en, skrudde på, [frustrasjon] Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Ja, jeg har prøvt å sette i det gamle kortet igjen... det funker visst ikke lenger.. Jeg har selv 3 konklusjoner som KANSKJE har noe med det å gjøre: 1. AGP-slotten er disfunskjonell 2. PSU'en er disfunksjonell 3.Hovedkortet er disfunksjonellt Viss noen kunne hjulpet meg her nå hadde jeg vært dere evig takknemlig! Vet ikke om dere vet hvordan det er å ha en disfunksjonell pc du vanligvis bruker 25 timer i døgnet.. Og VÆR SÅ SNILL å ikke kom med kommentarer om at jeg burde heller kjøpe ny pc istedenfor å drive på med 700/800mhz'er eller lign. ettersom jeg bare vil ha hjelp, og har ikke så mye penger å bruke.. hjelp! Jeg er fortvilet! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg glemte å spørre: Kan skjermkort ødelegge AGP-slotten? Mhv Fortvilet Harry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå