stoltz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Coolio. Krav eller ikke, er ikke mye som skal til for å overtale meg i disse tider hhehe. Kan hende jeg blir litt sein. Skippet trening i dag, men kom noe annet opp. Edit: Møter på peppes, ja. Endret 18. september 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fortsatt mulig å henge seg på. Reserverte til mer enn folk som skal ^^Ring carl! Har desverre andre planer nå Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Aaaw! Kjedelig. Du får følge med på forumet så du får med deg neste. Kan sikkert sende deg en PM hvis du vil ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 That would be really nice! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hjemme! Takk for i går, folkens. Det var utrolig gøy. Satser på at ingen ble syk av all tiden på terassen. Lilli: Du som var så omtenksom at du tusjet meg i fjeset? Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja var kjempe kjekt:) Var kanskje meg som var så omtenksom ja.. hihi.. :!: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det var flere som var offer for den rablingen på opp til flere steder på kroppen, men jeg tør påstå det ikke var tusj, for da hadde jeg ikke klart å vaske det vekk så lett som jeg gjorde. MMMM COCK Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Flere steder på kroppen? jeg tegnet vel bare i ansiktet. Hehe.. Var ikke tusj nei men eyeliner:p Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ja hadde noe greier på armen også. Hva bilder angår ble det tatt rimelig lite av, noe jeg selv fant svært tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Så var man kommet hjem, rygg- og brystsmerter i det hele. Sov faktisk utrolig godt hos Remi. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva bilder angår ble det tatt rimelig lite av, noe jeg selv fant svært tilfredsstillende. Det ble nå tatt bilde av en sovende Waka Flocka Flame på sofaen. (Jeg er uskyldig.) ;p Ellers føler jeg at vi er klar for å løse massevis av verdensproblemer under neste forumtreff - vi kom jo et stykke på vei om abortspørsmålet i natt. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Åja ja stemmer. Jeg ble vist noen mobilbilder av meg da jeg våknet. Fikk ikke slettet i tide. Satser på at ingen gidder å laste de opp. Jeg har forresten noen ganske stygge klore-/bitemerker på armene og magen(!). Vi gleder oss til neste treff. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Haha! Du må jo ikke skrive sånt, du kommer til å skremme alle bort fra alle fremtidige treff. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som vet hvorfor jeg stakk? Husker at jeg stakk, men vet ikke hvorfor. Fikk telefon fra Lilli husker jeg... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Haha! Du må jo ikke skrive sånt, du kommer til å skremme alle bort fra alle fremtidige treff. Don't count on me på fremtidige forumtreff Endret 20. september 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kom igjen gutter. Litt biting er da bare koz. Men det er ikke det det høres ut som. Og remi, tror du ble litt ensom og smålig emosjonell da vi stakk til esso for å kjøpe sig. Lilli prøvde ihvertfall å overtale deg til å vente til vi kom tilbake, hvis ikke jeg husker helt feil. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ah... ja det kan stemme... ^^ Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Noen som savner en genser? Svart og blå(striper) Tror kanskje det er Carl eller Remi sin? Endret 21. september 2009 av Lilli.K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå