KvitKnekt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Forresten, hvordan skal vi møte de som ikke skal være med på Peppes? Skal vi ha et ca-punkt? Klokken 21 for eksempel? 2 timer på peppes burde vel holde. Ringte for å bestille plass nå. Det var ikke ledig på Ole Bulls plass, men jeg reserverte på Finnegården istede. Jeg reserverte til klokken 19, så de som ikke vet hvor det er, må møte opp ved den blå steinen litt før (kvart på). Hvis noen av dere nye ikke vet hvor den blå steinen er, må dere si fra slik at en av oss kan hente dere en plass dere vet hvor er. Jeg reserverte til 10 stk. Endret 17. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Oppdaterte så førstepost med sted og nummer. Quota deg. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Heter du Riot igjen? Er ikke Narvesen Rundetårnet på Torget en bedre møteplass? Überlett å finne, nærmere Peppes Finnegården, og færre bruker det som møteplass. http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&...mp;t=h&z=18 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg stiller opp i morgen på finnegården. Kan hende jeg blir litt sein, hvordan finner jeg dere i så fall? Hva skal jeg se etter? hehe. Vet ikke hvordan noen av dere ser ut tror jeg. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Nummeret mitt står i førstepost. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg bør komme, hvis jeg ikke blir holdt som gissel i en bank et eller annet sted. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Finnegården er bygget til venstre (sett fra fisketorget) over veien fra Kjøttbasaren/Egon. I "smuget" der. Det vises på bildet i denne posten. Nummer 1. Og som skrevet kan man ringe til Carl (Da Kurlzz) eller meg for den som har dét nummeret, så kommer en av oss løpende. Hvor vi møtes er egentlig ikke så nøye, bare folk vet hvor det er. Jeg svarer gjerne på PM og telefon. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 FREDAG 18.09 PEPPES, SÅ HJEM TIL EI UTEN STRØM!NY MØTEPLASS! Quote fra Remi/WhiteKnight Forresten, hvordan skal vi møte de som ikke skal være med på Peppes? Skal vi ha et ca-punkt? Klokken 21 for eksempel? 2 timer på peppes burde vel holde. Ringte for å bestille plass nå. Det var ikke ledig på Ole Bulls plass, men jeg reserverte på Finnegården istede. Jeg reserverte til klokken 19, så de som ikke vet hvor det er, må møte opp ved den blå steinen litt før (kvart på). Hvis noen av dere nye ikke vet hvor den blå steinen er, må dere si fra slik at en av oss kan hente dere en plass dere vet hvor er. Jeg reserverte til 10 stk. --------------------------------------------------- Om du så måtte trenge å ringe noen, så er jeg (Riot) å nå på 988-188-32. Kan svare fra 8pm i dag (torsdag), og fra 4pm i morgen (fredag). Jeg har strøm no Carl-.- Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Jaaaaadu. ._. Jeg glemte SELVFØLGELIG drikken i dag. Måtte løpe (stod opp halv seks, men tafset litt på... ja, dusjet, spiste og hørte på musikk litt) ut... gidd ikke gå hjem etter jobb for å hente en flaske vin. Får bli en edruelig dag. Nei vent, Carina skylder meg lommerusk! Endret 18. september 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Når tenker folk å være i sentrum? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hele dagen? Har forelesning til 16, tenkte å stikke på kafé etterpå. Noen som vil henge? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Carl: Jeg har tid til å stikke innom polet for deg hvis du vil. Lilli.K: Har du isbiter? Vurderer drinker i kveld. Endret 18. september 2009 av Peppep Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg kan ta med isbitposer. Kommer til byn enten seks eller syv. Kom akkurat hjem så er nødt til å se hvilken buss jeg rekker. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Nei beklager har ikke Isbiter..Men det ordner seg vist Marthe (ehtram) tar me is poser:) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er den generelle normen at man drikker på disse treffene? I så fall må man jo ta det med på peppes(stress)? Har dere noen smarte løsninger? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det har pleid å være drikking, men det er selvfølgelig helt opp til deg. Det er definitivt ikke et krav. =) Stikker på polet for Carl om en halvtimes tid. Kan handle for andre óg, send sms til <nummer fjernet>. Møter forresten direkte på Peppes, tror jeg. Kl 1900 sharp! Endret 16. november 2009 av Peppep Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 OMG! Så ikke tråden før nå... Dao... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fortsatt mulig å henge seg på. Reserverte til mer enn folk som skal ^^ Ring carl! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Møtte Sir Tojo, han kommer innom en tur på Peppes. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg ankommer rundt 19.15 pga drittbusser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå