Gå til innhold

Forumtreff Bergen V (oppdatert 17.09, 14:56)

Riot™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de som har meldt seg på og med god sikkerhet er med:

caree

da kurlzz

peppep

ehtram

ståle

whiteknight

soni1

lilli.k

dePt

waka flocka

pound99

lilliana

= 12 stk

Men det er et par som ikke har meldt seg på eller sagt noe. Snorre og TSP for eksempel. En PM er på vei til de!

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært på den på bryggen, så vet ikke hvordan den er i forhold til bord og sitteplasser, men regner med det er mulig å sette sammen x antall bord til et langbord. Hvis ikke vil jeg tro den på Ole Bull er best. Det er jo selvfølgelig ikke nødvendigvis noe i veien for å sitte på forskjellige bord.

Selv har jeg ikke noen spesielle preferanser, selv om ole bull er nærmere busstoppet.

Lenke til kommentar

Alle som har tid og mulighet til å bli med er velkomne. Trenger egentlig ikke være medlem på forumet heller.

Jeg har for eksempel vært på forumtreff i Oslo, da det passet seg slik. Samme har ehtram og sikkert flere andre. Og folk fra andre steder i Norge har vært på forumtreff i Bergen.

Det er egentlig ikke noen regler for hvem som skal være med, men det blir jo annonsert her på forumet da, så det er stort sett forumbrukere som vet om treffene. Kjenner du noen som vil bli kjent med nye folk, og ha det kjekt, er det bare å ta de med. Bør kanskje ikke bli så altfor mange da, siden vi (i alle fall denne gangen) skal være hjemme hos noen.

Og alle må si fra hvis de tar med noen.

Jeg synes alle som synes det virker interessant, og har muligheten, bør ta seg tid til å være på minst ett treff, og heller backe ut senere hvis det ikke var noe for deg.

Vi skal ha neste treff nå på fredag, klokken 19:00 ved en peppes-restaurant. Etterpå skal de som vil ta buss til Minde og fortsette treffet hjemme hos Lilli.K

Lenke til kommentar

Da står vi igjen med:

caree

da kurlzz

dePt

ehtram

lilli.k

lilliana

peppep

pound99

snorre.

ståle

waka flocka

whiteknight

De som møter opp på Peppes er:

caree

da kurlzz

ehtram

lilli.k

peppep

Ståle

whiteknight

Correct me if I'm wrong!

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...