KillYou Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 slutt! det gjør vondt å le Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Finn en plass å være, så blir jeg med. Sondre kjipern da han er redd. x) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hmm... plass å være.. Jeg kjenner desverre ingen med god nok plass :/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kan jo alltids håpe på fint vær og varmt. haha, hvem prøver jeg å lure. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Var fint vaer i gaar, og er fint vaer i dag. Tror Lilli har plass? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hos Lilli hadde det vært genialt å være, med tanke på at det er lett å komme seg til og fra, samt at det er i gåavstand fra der jeg bor ^^ Vi får høre med henne om det er en mulighet. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er såvidt jeg vet meldt bra vær hele uken, men det trenger ikke nødvendigvis å stemme. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tror det er stor sjanse for å ha det hos Lilli, men kan snakke med henne. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg snakket med Lilli i dag og det er stor sjanse for at det blir hos hun! Det er nesten klart. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ja MEN jeg har en ganske stor hund. Og denne er bare valpen enda såååå veldig veldig ivrig.. så håper ingen e redd store hunder.... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) de som har meldt seg på og med god sikkerhet er med: caree da kurlzz peppep ehtram ståle whiteknight soni1 lilli.k dePt waka flocka pound99 lilliana = 12 stk Men det er et par som ikke har meldt seg på eller sagt noe. Snorre og TSP for eksempel. En PM er på vei til de! Endret 15. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Mitt ønske og Caree sitt ønske om hvilken Peppes vi skal spise hos. Hvilken skal vi ta? Endret 15. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har aldri vært på den på bryggen, så vet ikke hvordan den er i forhold til bord og sitteplasser, men regner med det er mulig å sette sammen x antall bord til et langbord. Hvis ikke vil jeg tro den på Ole Bull er best. Det er jo selvfølgelig ikke nødvendigvis noe i veien for å sitte på forskjellige bord. Selv har jeg ikke noen spesielle preferanser, selv om ole bull er nærmere busstoppet. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er alle forumbrukere som bor i og rundt Bergen velkommen? Isåfall er jeg interessert Vist dere kommer opp med en tid og en plan om hva dere skal gjøre så kan jeg se om det passer for meg. Jobber masse for tiden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Alle som har tid og mulighet til å bli med er velkomne. Trenger egentlig ikke være medlem på forumet heller. Jeg har for eksempel vært på forumtreff i Oslo, da det passet seg slik. Samme har ehtram og sikkert flere andre. Og folk fra andre steder i Norge har vært på forumtreff i Bergen. Det er egentlig ikke noen regler for hvem som skal være med, men det blir jo annonsert her på forumet da, så det er stort sett forumbrukere som vet om treffene. Kjenner du noen som vil bli kjent med nye folk, og ha det kjekt, er det bare å ta de med. Bør kanskje ikke bli så altfor mange da, siden vi (i alle fall denne gangen) skal være hjemme hos noen. Og alle må si fra hvis de tar med noen. Jeg synes alle som synes det virker interessant, og har muligheten, bør ta seg tid til å være på minst ett treff, og heller backe ut senere hvis det ikke var noe for deg. Vi skal ha neste treff nå på fredag, klokken 19:00 ved en peppes-restaurant. Etterpå skal de som vil ta buss til Minde og fortsette treffet hjemme hos Lilli.K Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan ikke love at jeg kan komme, men skal forsøke så godt det lar seg gjøre. Håper det ikke er noe press om å gi et definitivt svar før treffet. ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ikke sånn bortsettfra om at vi skal reservere bord. Men satser på at det sikkert går å ta med en ekstra eller to. Og det er jo vel dømt til at en eller annen dropper ut... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Fredag passer dårlig for min del. Så må nok stå over denne gang. Men blir gjerne med neste gang det blir forumtreff i Bergen Høres ut som om det er gøy Dere får slenge ut noen bilder og litt tekst om hvordan treffet gikk. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Da står vi igjen med: caree da kurlzz dePt ehtram lilli.k lilliana peppep pound99 snorre. ståle waka flocka whiteknight De som møter opp på Peppes er: caree da kurlzz ehtram lilli.k peppep Ståle whiteknight Correct me if I'm wrong! Endret 17. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå