Gå til innhold

Forumtreff Bergen V (oppdatert 17.09, 14:56)


Riot™

Anbefalte innlegg

Forresten, hvordan skal vi møte de som ikke skal være med på Peppes?

Skal vi ha et ca-punkt? Klokken 21 for eksempel? 2 timer på peppes burde vel holde.

 

Ringte for å bestille plass nå.

 

Det var ikke ledig på Ole Bulls plass, men jeg reserverte på Finnegården istede. Jeg reserverte til klokken 19, så de som ikke vet hvor det er, må møte opp ved den blå steinen litt før (kvart på).

Hvis noen av dere nye ikke vet hvor den blå steinen er, må dere si fra slik at en av oss kan hente dere en plass dere vet hvor er.

Jeg reserverte til 10 stk.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnegården er bygget til venstre (sett fra fisketorget) over veien fra Kjøttbasaren/Egon. I "smuget" der.

Det vises på bildet i denne posten. Nummer 1.

Og som skrevet kan man ringe til Carl (Da Kurlzz) eller meg for den som har dét nummeret, så kommer en av oss løpende. Hvor vi møtes er egentlig ikke så nøye, bare folk vet hvor det er. Jeg svarer gjerne på PM og telefon.

Lenke til kommentar
FREDAG 18.09 PEPPES, SÅ HJEM TIL EI UTEN STRØM!

NY MØTEPLASS!

 

Quote fra Remi/WhiteKnight

Forresten, hvordan skal vi møte de som ikke skal være med på Peppes?

Skal vi ha et ca-punkt? Klokken 21 for eksempel? 2 timer på peppes burde vel holde.

 

Ringte for å bestille plass nå.

 

Det var ikke ledig på Ole Bulls plass, men jeg reserverte på Finnegården istede. Jeg reserverte til klokken 19, så de som ikke vet hvor det er, må møte opp ved den blå steinen litt før (kvart på).

Hvis noen av dere nye ikke vet hvor den blå steinen er, må dere si fra slik at en av oss kan hente dere en plass dere vet hvor er.

Jeg reserverte til 10 stk.

---------------------------------------------------

 

Om du så måtte trenge å ringe noen, så er jeg (Riot) å nå på 988-188-32. Kan svare fra 8pm i dag (torsdag), og fra 4pm i morgen (fredag).

Jeg har strøm no Carl-.-
Lenke til kommentar

Jaaaaadu. ._.

 

Jeg glemte SELVFØLGELIG drikken i dag. Måtte løpe (stod opp halv seks, men tafset litt på... ja, dusjet, spiste og hørte på musikk litt) ut... gidd ikke gå hjem etter jobb for å hente en flaske vin. Får bli en edruelig dag. :wallbash:

 

Nei vent, Carina skylder meg lommerusk! :lol:

Endret av Da Kurlzz
Lenke til kommentar

Det har pleid å være drikking, men det er selvfølgelig helt opp til deg. Det er definitivt ikke et krav. =)

 

Stikker på polet for Carl om en halvtimes tid. Kan handle for andre óg, send sms til <nummer fjernet>. Møter forresten direkte på Peppes, tror jeg. Kl 1900 sharp!

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...