Requi Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er på utkikk etter et dig. kompkt. kamera til under 1000 med bra optikk, og som generelt tar gode bilder, og gjerne god/bra video funksjon om mulig. Noen som kan komme med tips til meg? Lett sagt, et kamera jeg kan ta med meg hvorenn jeg skal; om det er ute i gata, på fest, båttur, i flyet, på jobb blablabla. Jeg har et Canon 400D fra før, men dette kameraet kan man liksom ikke ta med seg overalt om dere skjønner. Btw, det kompakte digitaltkameraet jeg er ute etter, trenger ikke ha fancye (unødvendige) funksjoner (som gjør det dyrere?) som "legge-til-artige-parykker/hatter/barter-på-personene-i-bildet" eller slikt. Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fujifilm hos Ps.no Rimelig og "grei" kvalitet Lenke til kommentar
Filantropen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Casio exilim er et veldig populært kamera grei på funksjoner og liten på størrelse. -Tar ok bilder -Grei pris -Filmer i ganske ok kvalitet 848 x 480 (16:9) - Ikke HD men passer fint til visning på nye flatskjermer (med tanke på prisen) https://prisguiden.no/product.php?product...54&cat_id=6 Ligger på rett under 1000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå