pululf Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hva skal jeg si? Jeg vet ikke hva jeg skal tro om denne videoen. Det første jeg tenker er at det er fake. Men den er for ekte til å være CG, og altfor virkelighetstro til å være en dukke/robot... Så, hva tror dere det er? Det er nesten for sykt til å være sant. http://www.youtube.com/user/YourDailyLaugh...ds/0/wfu16P5dQo Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Slutten så fake ut.. oO Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 sinnsykt fake at det er helt latterlig. japanere sier jeg bare. bevegelsene ser for mekaniske og rytmiske ut, ikke naturlig, pluss at konsistensen ser fake ut, og slutten var jo helt latterlig. jeg vil si fake, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hahaha, det er kødd fra Japan. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du ser fulllversjonen av videon på Youtube, så vil du se at det er en fake video. Men syntes denne slutten av fullversjonen (som han linker til her) faktisk ser ganske realistisk ut Bra laget med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå