Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei, prøvde nettop ut dette programmet "Brainwave Generator" nå har jeg ikke brukt det siden fredag, og etter jeg brukte det føles det ut som jeg må tisse og at noe kommer ut av penis vært 15 sekund, dette er veldig irriterende og har problemer med og sove, hva burde jeg gjøre? Gå til lege o.l ? Er veldig skremt akkurat nå, jeg håper ikke dette varer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Program? Det er altså bare en lydfil du har spilt av på PC-en? I så fall har du ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dersom du har problemer med vannlatingen bør du oppsøke lege. Det kan være en urinveisinfeksjon, prostatitt eller lignende, og det kan det være greit å få behandlet. Men det har isåfall ingenting med noe du har kjørt på PC'en å gjøre, men gode gammeldagse bakterier, og behandles med antibiotika. Geir Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har prøvd programmet, vet ikke om det funka eller ikke. Tok en som skulle sende deg i en tilstand som var lik fyll, og FAKTISK så ble jeg påvirka av det. Ikke vet jeg om det var hjernen som spilte meg et puss, men "full" ble jeg vertfall. Men det ang. tissing kan da ikke være utfallet av Brainwave Generator Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg kjørte mange forskjellige etter hverandre. Da blei jeg i alle fall veldig kvalm og dårlig. Men det går over. Om det fortsatt er der er det enten noe du innbiler deg eller så er det bakterie eller noe liknende, som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 dra til legen ja, dette har nok lite med programmet du kjørte... forresten, veldig mange blir like fulle av lett-øl som av vanlig øl, hvis de tror at de drikker vanlig øl. brainwave generator funker nok veldig mye på samme måte. placebo-effekt kalles dette... Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja det er jeg fullt klar over, var liksom litt av poenget. Så om det hadde vært en "lydfil" for å bli tissetrengt så hadde det nok vært noe av det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå