Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er kjæresten min gravid?

Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Hei.

Det begynte før jeg reiste på ferie. Jeg va med dama mi den 6 i 7ende, og da hadde vi ubeskyttet sex.

Hun hadde mensen og jeg tok henne først i analen deretter kansje 2-4 minutter i kjeden. Jeg tok ut penisen lenge før jeg kom. 7 i 7ende reiste jeg på ferie og når jeg kom tilbake den 6 i 8ende så ble jeg usikker på om hun er gravid. Hun fikk mensen den 9 ende i 8ende. Den 11 i 8ende tok jeg henne igjen men når hun hadde mensen, men denne gangen bare i analen og jeg gjorde det oppi henne, i ANALEN! Den 15ene i 8ende tok hun en graviditets test og den viste seg å være negativ. Hun har ikke noe symptoner på slapphet eller kvalme, magen hennes har ikke vokst og puppene føler seg ikke ømne men, jeg er ennå usikker.

HVA tror dere, er hun gravid?!:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er skremmende hvor lite dagens ungdom vet om sex

Jeg mistenker egentlig at trådstarter vet. Han gir oss alle de nødvendige detaljer for å kunne fastslå at hun ikke er gravid, og gjør endog et poeng ut av det. For ordens skyld:

1. Man blir ikke gravid av anal sex. (Med mindre noe havner i den andre åpningen.)

2. Man får ikke mensen når man er gravid. (Men man kan få blødninger.)

3. Dagens graviditetstester er nesten 100% sikre dersom de tas på riktig tidspunkt slik angjeldende dame har gjort.

Dersom damen mot formodning er gravid nå, er det noe trådstarter ikke forteller oss. Men det er hun neppe, jeg tror han fisker etter morsomme svar. Og det er ikke hensikten med denne kategorien.

Tråden stenges. Dersom trådstarter mot formodning faktisk er usikker, så kan han sende meg en PM fra en registrert bruker. Den vil bli behandlet fortrolig.

Geir :)

Edit: En bruker etterlyste et par presiseringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...