TOYW Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den er utrolig vanskelig og starte fortiden, jeg tror kanskje at den får for lite bensin fordi det kommer så mye eksos også kikket jeg på tennpluggen og den var ganske sota.. noen som vet hvor jeg stiller på bensin og sånt på den ? Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 puss eller kjøp nye tenn plugg og juster skruen på forgasseren, og den sitter rett over motoren.. skal ikke være så mye mere en det som trengs. Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er ikke forgasser på den vis det er DiTech. For å stille på bensintilførselen må du bruke gameboy. (Gameboy-trim) Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=105 Den guiden der forklarer bra hvordan du kan få lettere start. Men siden du sa det var rusk osv på tennpluggen så se etter på nummere på den og bestill en ny og bytt og prøv på nytt. Som han sa ovenfor her så er det ikke forgasser på DiTech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå