Gjest Anonym! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 What to do? Jeg er en gutt på 16 år som har et lite problem. Sist skoleår rotet jeg litt med en jente i klassen, som jeg slett ikke har sansen for lenger. Nå skal vi treffes om noen få dager, og er egentlig ikke lysten på det, men å avslå vil være direkte fornærmende mot vedkommende. Så hva skal jeg finne på å gjøre denne ettermiddagen vi skal være med hverandre? Jeg vet at hun er klar for sex, det har hun fortalt selv. Hva skal jeg gjøre om hun ympter frampå med det? skal jeg bare knulle henne, og så aldri snakke noe mer med henne mer? vil jo egentlig ikke ha noe med henne gjøre... Takker for innspill Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Sist skoleår? Det kan jo skje masse rart i to måneders skoleferie. Bare si at du ikke er keen på henne lenger etter alle disse ukene. Du må ikke glemme å tenke på deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Anonym! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er en liten stund siden vi drev på da, var vel slutt rundt juletider eller noe i den dur, har ikke snakket noe med henne etter det nesten. Var vel for noen uker siden hun begynte å snakke til meg igjen. Men jeg har jo litt lyst å bli kvitt jomfrudommen da... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Neiss. Jomfrudommen går før eller siden. Er ikke noe magisk som skjer etter man har pult og om det er forhold hu der har lyst på så er det litt vel lusent å utnytte henne for å kvitte deg med jomfrudommen. Ikke at jeg prøver å være moralens vokter her altså, men du kommer nok til å få et jævlig styr med å slå opp med henne og fortelle henne det. Og for øvrig vil jeg foreslå at du får deg ei dame du liker som du er kjæreste med første gang du puler. Og det er ikke fordi jeg mener første gangen skal være "spesiell", men fordi første gangen suger. Så du må kunne forsikre deg om at du kan pule så mye du vil til du får dreisen på det, og ikke går rundt og får et kjipt forhold til sex. My five cents Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Anonym! Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Neiss. Jomfrudommen går før eller siden. Er ikke noe magisk som skjer etter man har pult og om det er forhold hu der har lyst på så er det litt vel lusent å utnytte henne for å kvitte deg med jomfrudommen. Ikke at jeg prøver å være moralens vokter her altså, men du kommer nok til å få et jævlig styr med å slå opp med henne og fortelle henne det. Og for øvrig vil jeg foreslå at du får deg ei dame du liker som du er kjæreste med første gang du puler. Og det er ikke fordi jeg mener første gangen skal være "spesiell", men fordi første gangen suger. Så du må kunne forsikre deg om at du kan pule så mye du vil til du får dreisen på det, og ikke går rundt og får et kjipt forhold til sex. My five cents Så du mener jeg bare bør avlyse hele avtalen? Hvordan skal jeg forklare det til hun? Har jo liksom sagt det til hun før at jeg ikke vil starte på nytt, men så har jeg begynt å snakke med henne igjen, pga sexen.... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Si at du bare vil ha sex da? Lenke til kommentar
Ita_est Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 God aften. Kakafoni har et poeng, mange liker å debutere med en de er tett knyttet til, så ting blir mindre flaut eller vanskelig. Men jeg er totalt uenig i at første gang suger! Greit nok, samleie er bedre når en har kommet inn i metoder og vaner, men første gang "suger" nødvendigvis ikke. Om en ønsker å debutere med en som står en nært (kjæreste f.eks.) eller en ONS er opp til enhver å bestemme. Men hva du bør gjøre denne salige ettermiddag er opp til deg. Hva hun faktisk ønsker sammen med deg hadde jo vært en nyttig ting å vite, men neppe lett med mindre du spør rett ut. Noe som kanskje er litt stemningsdrepende Men prøv for all del, er hun iteressert i et forhold så skygg banen, men er det bare kroppen din hun vil ha så velg det du føler for. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Her må du bare være ærlig. Har du ikke noen interesse av denne jenta, må du bare si det til henne. Bare si det akkurat som det er. Når det gjelder det å miste jomfrudommen vil jeg slenge meg på resten her og si at du burde heller vente til det kommer en som du har litt mer lyst på. Ikke nødvendigvis ei du er sammen med, men ei som du faktisk liker. Blir første gangen med ei du ikke vil ha noe med, vil det legge en demper på det hele, og det vil nok mest sansynligvis ikke bli det mest vellykkede samværet. Du er 16 år, og har absolutt ingen hast med å miste jomfrudommen. Debut-alder for gutter er på overkant av 18 år i snitt, så du har fortsatt mange år på deg å møte ei jente som du kanskje liker litt bedre, som også vil gjøre den seksuelle opplevelsen mye bedre. (PS: Jeg sier ikke at du absolutt skal være kjempe-konservativ og vente til du møter ei jente du elsker over alt på denne jord.. Men det pleier å være en fordel at du i hvert fall liker jenta litt ) Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ingen her som tenker på at kanskje jenta óg er ute etter den berømte "bare én ting"? Kan godt hende det bare er sexen hun er ute etter, og isåfall er det jo fair deal. Du får nesten bare teste vannet, si at "ingenting har endret seg følelsesmessig for meg, men vil du lure meg til sengs skal du få lov til det". Lenke til kommentar
Gjest Kriiix Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjør på mann. Hun har fri vilje og gjør som hun vil, og om hun vil knulle deg så ha det gøy ! hva som skjer etter det kan du bekrymre deg for senere. Personlig ser jeg lite problemer med det. Ta livet som det faller seg og alt det greiene der, for jo mer du bekymrer deg, jo mer annspent blir du. Og face it, hva er det værste som kan skje? Du sa jo selv at du ikke hadde snakket noe særlig med henne det siste halve året, og sjansen for da å gli mer fra hverandre etterhvert er stor, så i lengden, hva har du å tape? Go for it boy! Selv hadde jeg ONS når jeg var 14, og kan ikke si at jeg angrer noe spesielt på det, fremdeles venner den dag i dag (noe som er 4 år siden). Have fun! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Takk pent nei til å møte henne. Er ikke spessielt kult å ha sex med en fyr å få vite etterpå at han ikke er intressert. Si rett ut at du ikke har noen følelser for henne. Endret 31. august 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
Ita_est Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Men, Estella, TS har jo informert denne jenten om at han ikke er interessert i et forhold med henne. Om hun hadde trodd han ville ha et forhold hadde jeg vært enig i at det ville være smålig å ha sex med henne og la det bli med det, men som han selv sier: "Har jo liksom sagt det til hun før at jeg ikke vil starte på nytt,..", så jeg ser ikke problemet. Om hun fortsatt vil ha kroppen hans (for å si det slik) er det jo ikke noe problem. Da bør du høre på Kriiix og hans erfaring: Debut med en ONS kan gå helt fint. Uansett hva du bestemmer deg for, lykke til Lenke til kommentar
Gjest Anonym! Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hmm, har egentlig fått bekrefta at hun og vil ha sex med meg da, men jeg vet jo ikkje om hun tror det blir noe mer. Blir jo liksom litt merkelig å knulle hun, og så ikke mer snakke noe særlig med henne, da jeg treffer hun ganske ofte. Mange forskjellige svar her forresten, så har ikke helt bestemt meg enda. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Syns du skal takke pent nei, så slipper du evnt masse stress senere Hadde dette vært ei du ikke så ofte hadde det vært en annen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå