thorsan Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hepp NGT har ikke fått med seg at jeg har utsatt oppsigelse av abm, og de maser om å få tilbake router. Som kjent tar ikke gutta alltids tlf så kjapt så jeg begynner å lure om det lønner seg å beholde cisco saken (har kun mobil = dyrt) noen som har peil på hva de mener med "Du blir fakturert routerens verdi" mvh Thorsan Lenke til kommentar
dale Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva med å sende dem en mail? Det funker utmerket. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Support er nok desverre NGT's dårligste side. Har du mobil eller er gjerrig er det greiest å ringe til faktura (det går fort) og be om at support ringer deg opp igjen. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 sendte mail 15/4 svar på første purring, sendte mail igår svar på andre og siste purring. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette er en kjedelig sak, kan du ikke låne telefonen på jobben eller hos naboen, eventuelt finne en telefonkiosk? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du prøvd å lese overskriften din? Gir den noen mening? Morsom var den iallefall. No offence selvsagt.... Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Returnerer man ikke ruteren til NGT vil man bli fakturert for ruterens verdi som altså er kr. 2500. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 ok topic ble litt feil... 2500 spenn for routeren kanke stemme det? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er redd det stemmer... mener å ha sett det på nettsiden dems Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ok topic ble litt feil...2500 spenn for routeren kanke stemme det? Jeg kan også bekrefte at den prisen stemmer. Har dessverre ingen link å vise til... Lenke til kommentar
chma Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ok topic ble litt feil...2500 spenn for routeren kanke stemme det? Jeg kan også bekrefte at den prisen stemmer. Har dessverre ingen link å vise til... http://www.nextgentel.no/shared/documents/...ent.asp?Doc=616 vær glad det ikke er SHDSL router som du snakker om den er ddyr Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 "Tap eller uopprettelig skade av ruter Kr. 2.500,- " De pesa meg om det, også, selv om jeg aldri har sagt opp Lenke til kommentar
KAS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Tap eller uopprettelig skade av ruter Går skade som følge av lynnedslag under dette? Og hva med mislykket CBOS oppgradering (flashing)? Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Alt utstyr man får fra NGT leier man. Blir dette ødelagt på en eller annen måte(f.eks lynnedslag) er du som kunde ansvarlig for å erstatte dette. Eventuelt oppgjør med forsikrings-selskap er kundens ansvar. Mislykket "flashing" ol. går ikke innunder dette. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Alt utstyr man får fra NGT leier man. Blir dette ødelagt på en eller annen måte(f.eks lynnedslag) er du som kunde ansvarlig for å erstatte dette. Eventuelt oppgjør med forsikrings-selskap er kundens ansvar. Mislykket "flashing" ol. går ikke innunder dette. Så lenge de ikke kan bevise at du har gjort noe galt tviler jeg på at de kan kreve noe som helst av deg... Til deg som startet tråden. Har du skrevet mail, så har egentlig alt som kreves av deg. Bare avvent og se hva som skjer... Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 NGT nøler ikke med å sende ut faktura til de kundene som enten lar være å sende inn ruterne, eller som sender inn rutere som er f.eks delt i 2 eller har andre store fysiske skader. Software-feil faktureres man ikke for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mod routeren og send den tilbake 2500 er dyyyrt Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Til deg som har startet tråden her. Har du informert NGT om endringene i abbonementet ditt, så skal du i utganspunket bare ignorere de meldingene du har fått om å returnere utstyret. Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mod routeren og send den tilbake 2500 er dyyyrt Det er det en ny ruter koster... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Var ikke det jeg mente. Det at du må betale 2500kr hvis du ikke leverer den eller den er defekt så må du opp med pungen Men var det ikke en cisco eller noe sånt han nevnte da? Der bytter du LED'sene med andre farger og leverer de tilbake. Vil sikkert klø seg i huet (de som ikke fikk det med seg så var det ment som en spøk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå