Tigerhawk Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Leiter etter billige nettbutikker som faktisk har fine klær, er ikke lett å finne slike. Veit om hm.com og forever21.com Share the knowledge! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 www.nelly.com Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 No er vel ikkje Nelly spesielt billig? Nokon som har andre forslag? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 asos.com har både dyrt og billig Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes nelly er billig. Men det kommer jo ann på hva du synes er dyrt og hva jeg synes er dyrt. Regner med at det du synes er dyrt er det jeg synes er vanlig pris. Så det er lettere hvis du skriver hvor billig det skal være (f.eks hva slags priser du ser på at en bukse,genser, skjorte skal koste hvis du skjønner). Litt lettere for de som vil prøve å hjelpe deg. Ettersom folk har forskjellig budsjett når det kommer til klær. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg synes nelly er billig. Men det kommer jo ann på hva du synes er dyrt og hva jeg synes er dyrt. Regner med at det du synes er dyrt er det jeg synes er vanlig pris. Så det er lettere hvis du skriver hvor billig det skal være (f.eks hva slags priser du ser på at en bukse,genser, skjorte skal koste hvis du skjønner). Litt lettere for de som vil prøve å hjelpe deg. Ettersom folk har forskjellig budsjett når det kommer til klær. Når eg ikkje synst det var billig so var det på bakgrun av kva dei samme produkta kostar i ein vanleg butikk på gata. @espennt: Fin liste Men korleis er det når du bestiller i frå utlandet? Blir ikkje det fort veldig dyrt då pga toll og moms? Endret 5. november 2009 av rEaliTY Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 På asos.com forandrer prisene seg også når du endrer ønsket valuta. De prisene i NOK er som regel høyere enn prisen i GBP omregnet valutakursen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå