RasmusKRiis Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Var en tur i Drøbak denne helga og tok dette bilde ved badeparken. Bare 40 meter unna ble det forresten spilt en konsert med Rybak så jeg fikk Live musikk mens jeg tok bilde. Hva synes dere om bildet? f/11 1/8 sec 100 ISO 11 mm Endret 30. august 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
jantommy Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kan ikke mye om foto, men dette var sikkelig kult. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Var det så stor kontrast mellom himmel og hav? For meg ser det ut som at nedre del av bildet er sort/hvitt med skille i horisonten. Kjempestilig! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Synes dette fungerte bra. Noe usikker på kompsisjonen, muligens gått lavere og fått linjene til å gå fra hvert nedre hjørne i stedenfor som nå midtstilt (om det ga mening?). Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette var rett og slett strålende - tok du ett uten personen i bildet også? Lenke til kommentar
Nimrag Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette var i mine øyne et flott motiv. Det eneste jeg ville forsøkt gjort annereledes (til en annen gang) hadde vært og passet på at bryggen er midtstilt hele veien. I "bunn" av bilde er bryggen ganske langt mot venstre. Dette ødelegger litt i den forstand at bildet ikke virker helt midtstilt, noe jeg regner med var meningen at det skulle være... Men som sagt, flott motiv og flotte kveldsfarger. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 WOW, synes du bare tar bedre og bedre bilder. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg er enig med de fleste andre, dette bilde var glimrende! Tror også det hadde vært tøft uten personen i bildet også, men det gav bildet litt personlighet. Good Job! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette var virkelig kult, har du brukt et filter eller noe til å få frem den himmelen? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 syns dette var pent å se. Kunne hatt bittelite lys på han, slik at han ikke ble blandet med siluetten til lanskapet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette likte jeg veldig godt. Vet ikke om det er bevisst bruk av komplimentærfarger, men det funker hvertfall! Ville kanskje lekt rundt med forskjellige beskjæringer og sett om jeg fant noe som var enda bedre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Knæsj farger. Stilig! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg synes dette er noe av det beste du har vist frem her. Det er litt småplukk; men det lille som er å plukke på er allerede sagt. Tom Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Veldig flott bilde, jeg har ikke annet å si Natrich Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det føste som slo meg va wov, dette var et slående bilde. Når jeg så inn på bildet og fikk vurdert det litt nøye, så lurer jeg på om det hadde vært bedre med enten kutte oppe eller nede. Men missforstå meg rett, dette var et utrulig bra bildet Endret 5. september 2009 av ferik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå