kiriz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei, Skal designe en hjemme side til noen som driver å selger sko. Så lurer jeg på om det finnes noen bra CMS til nemlig dette. De skal ikke selge skoene rett gjennom siden (ikke paypal osv men via mail, så trenger ikke et betalingssystem). Et CMS som kansje har der du lett kan skrive nyheter osv, lett designe fra ferdig laget templates. Et der du kan ha bilder i teksten, kansje et galeri der de kan vise fram skoene. Og kansje der de som kjøper skoene kunne skrevet deres mening. Noen bra ? Joomla? eller noe lignende ? Tusen takk Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Joomla er bra. Litt høy terskel før du virkelig kommer inn i det, men det er knallbra! Lenke til kommentar
PartyTime Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) ... Endret 24. april 2010 av PartyTime Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Wordpress holder vel i lange bananer... Enkelt å sette opp, enkelt å bruke, masse themes. Joomla er styggt. Har enda ikke sett _ett_ pent tema/skin til Joomla. -C- Lenke til kommentar
PartyTime Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Wordpress holder vel i lange bananer... Enkelt å sette opp, enkelt å bruke, masse themes. Joomla er styggt. Har enda ikke sett _ett_ pent tema/skin til Joomla. -C- Synes å se du har en negativ holdning til de fleste tråder her? Smak og behag..... -_- Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har jeg? Har jeg ikke lagt merke til... Eksempel? -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå