Gå til innhold

Fleksibelt foto CMS system ?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med foto CMS systemer, evt. CMS systemer som har bra fotoløsninger ? Jeg bruker foreløpig Pixelpost, og liker det godt (siden min: http://www.repost.no) men trenger noe som har litt mer fleksibilitet; mulighet for flere fotografer (brukere), kategorisortering/søkemotor, mulighet for inkludering av originalfiler etc.

 

Joomla er et alternativ slik jeg ser det, og muligens Wordpress, men det er det eneste jeg har vært borti.

 

Tips mottas med glede.

Endret av size
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bruker dette på mitt galleri: Coppermine

Er ganske mange plugins å velge mellom til denne, bruker denne selv: MiniCMS, her finne du flere plugins: Plugins, og du har også full kontroll på brukere og slikt også.

 

Er nokså enkelt å sette opp også, men er ikke dumt hvis man har litt kunnskap om PHP/MySQL, eller har satt noe som wordpress e.l.

 

Største galleriet jeg har sett som har brukt coppermine er dette: Galleri

Lenke til kommentar

Takk for tipset, har sett på systemet nå og jeg syntes det visuelt sett er veldig "kjipt". Mulig det går ann å skinne det eller gjøre det mer up-to-date, men føles veldig "1997". Foretrekker Pixelpost mulighetene foreløpig.

 

Jeg tror jeg ender opp med Joomla og en customized foto funksjon slik jeg ser det...

 

Uansett takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Takk for tipset, har sett på systemet nå og jeg syntes det visuelt sett er veldig "kjipt". Mulig det går ann å skinne det eller gjøre det mer up-to-date, men føles veldig "1997". Foretrekker Pixelpost mulighetene foreløpig.

 

Jeg tror jeg ender opp med Joomla og en customized foto funksjon slik jeg ser det...

 

Uansett takk for hjelp!

Si i fra hvis du finner en brukandes foto-funksjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...