Gå til innhold

Hva er forskjellen på SLI og Crossfire?

Makri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går bra med mindre PSUer, men det er vanlig å ta i litt for å være sikker når du kanskje skal oppgradere senere feks, dessuten vil en 850w PSU vare lengre på gunn av at den ikke er like tynt når systemet nermer seg max for hva noe på 650w klarer, men da har en 850w mye å gå på. det er også ofte at 850w-ern vil bråke mindre nettop på grunn av dette. jeg synes nå i alle fall at det er greit å ikke trenge å bekymre seg hvis man skal sette in en ny hardisk, et skjermkort til en gang? dessuten kan en PSU brukes i neste rigg også, akkurat som 500w-ern hans nå er for liten vil kanskje 650w-ern bli for liten neste gang.

Lenke til kommentar
All overflødig kraft vil dog gå ut som varme, og vil være med på å varme opp hele maskinen. Derfor mener jeg at man bør kjøpe slik at man har nokså rett på. Det er anbefalt å ha 15-20% ekstra for å øke levetiden.

Haha, ikke si at du mener at hvis feks. en pc bruker 500w og du har en strømforskyning på 1000w så vil 500w gå rett ut baken på strømforkyningen? det er i så fall FEIL.

Jeg klarte ikke å tolke det annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...