Gå til innhold

Hva er forskjellen på SLI og Crossfire?

Makri

Anbefalte innlegg

HVa er forskjellen, og kan jeg bruke hovedkort: Asus M4A79T Deluxe, Socket-AM3 og CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition sammen med Gainward GeForce GTX 275 896 mb PhysX i sLI? eller må jeg ha et HD Radeon kort i Crossfire?(skriver det sånn sden jeg har hørt at radeon er CF)

da tenker jeg mest på enten 4870 eller 4870 X2 i CF. Håper på kjappe svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det ville jo kunne gå... :p skal se på det

hadde sikkert fungert fett. det beste fra radeon er nok 2x 4870 x2 men det er svindyrt.

ok, er meganoob på skjermkort, siden jeg bare bruker et gammelt radeon fra forrige århundret. så jeg lurer på hvilken jeg burde gå for? tenker på to stykker som sagt. Skjermkort 4890. hovedsakelig tenker jeg på produsenten (sapphire, ASUS, XFX)

Ikke noe krav å ha HDMI siden skjermen ikke har det.

Endret av makri
Lenke til kommentar

Du tenker vel ikke på 2x 4870x2? skjønte ikke helt hva du mente, men 4870 1gb + 4870x2 blir bedre, siden 2x 4870x2 blir som 4 skjermkort og 3 funker mange ganger bedre enn 4, på grunn av 3 skalerer mye bedre.

Ellers så ville jeg gått for 2x 4890, hvis det er for dyrt så funker et 4890 supert alene også ;)

Lenke til kommentar

fant nettopp ut at min gamle strømforsyning på 500 W er gammel, og må visst ha plugg til PCI-e også... så da er det enda en tusenlapp... penga flyr

men hva slags power ville være nødvendig?

Endret av makri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...