sondre19 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hei! Jeg har tenkt til å ta med meg en stasjonær-PC fra USA til Norge. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette tryggest mulig, uten at det blir noe skade på komponentene inni PC'n? Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 håndbagasje hvis den ikke er så stor? evt. sende den som post, de som flytter bagasjen tar ikke hensyn til noe, regn med at pc`n din blir kastet ett par meter om du putter den i bagasjen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ta i alle fall ut HD og frakt den i håndbagasjen. Lenke til kommentar
Solitas Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når jeg tok med PC til og fra Australia tok jeg med harddisker i håndbaggasjen og pakket inn datamaskinen i klær i kofferten. To bytter med fly hver vei, i London og Hong Kong. Datamskinen min har et plexiglassvindu på ene sidepanelet, og en sprekk i dette var eneste skade på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå