95andy95 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Har tenkt å kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10158 ,men mitt spørsmål er følgende: Hvor lang leveringstid bruker Komplett på å sende denne pakken fra lageret til meg (Stavanger). Har ikke tenkt å bestille en slik "hjem over natten". Jeg skal på lan om 11 dager, og vil ha denne før den tid (kunne jo hatt noen dager på å installere programmer også ) Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) De sender samme eller dagen etter du bestiller, så jeg vil tro du har den på torsdag:) Edit: Ser det er en pc de bygger, det kan ta noen dager ekstra. Har kun bestilt komplett data en gang før. Det var 3 år siden, da TROR jeg de brukte nærmere to uker før jeg fikk den, men som sagt er dette lenge siden. Endret 30. august 2009 av millimeter Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Snakk om å vera optimistisk millimeter. For det første må dei skru saman dataen, noko som sjeldan tar under ei veke, alt etter kor travelt komplett har det. Ikkje for uroa deg, men eg trur det skal holda hardt at den kjem til lanet. Sjølve leveringa tar ofte litt lenger tid, då det er ei stor sending. Realistisk sett: 1-2 veker, men det kan gå mykje lenger dersom montørane til komplett har det travelt for tida Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har selv jobbet hos komplett, og gjennomsnitlig vil PC-en din være ferdigbygget på rundt 4-6 dager tenker jeg. Som regel når jeg bestiller, har jeg den innen 12 dager Jeg ville ikke vært for optimistisk til å få den til LANet Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) går utfra de har mer enn en person til og montere pcr, så spyr hver halvok tekniker ut 10-15maskiner dagen. men så har alle teknikere jeg har truffet på når noe har vært sendt inn vært totalt inkompetente, så usikker hvor mange de spyr ut timen ville være overrasket hadde de såpass mange bestillinger at mer enn 3arbeidsdager før klar til sending forutsatt at de ikke bare har inkompetente teknikere. Endret 30. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Takker for alle svar! Jeg får bestille, så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kjøpte netopp 2 skjermer fra komplett på mandag, fikk dem på onsdagen. Men som de andre nevner tar det nok lengre tid om de må bygge PCen. Du kan jo ringe\sende dem mail og be dem forte seg! Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ville tro det tar vesentlig kortere tid å få skrudd og sendt pcen i dag for noen år siden. Pc-produksjonen har på mye mindre ordrer på vent der for tiden har jeg hørt. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 sist jeg sendte noe til komplett var det en pc hvor jeg hadde teipet raporten fra memtest til kabinettet som viste en defekt rambrikke, de byttet hovedkort og sendte maskinen tilbake med samme feil. kjente jeg var litt imponert Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Alle delene er heller ikke inne. Så det vil nok ta noen dager. Jeg venter selv på samme pc. Så man må bare smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bumper denne jeg. Har bestilt en bygg-pc fra komplett. Alle delene var inne fredag og i går ble status omgjort til "frigjort for plukk". Hvor lang tid vil det sånn ca ta før jeg får den? Henter den på pick up point i Oslo, så sendes samme dag som den er ferdig. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lurer litt på om komplett har problemer med postsendingene sine om dagen... I følge nettsidene deres sendte de pakken min for to dager siden, men posten kan ikke se å ha mottatt den enda... har ikke vært med på at posten har brukt over 48 timer på å registrere pakken... Det er vel strengt tatt 53 timer siden komplett sier pakken var sendt... så enten har ikke posten registrert pakken noe sted, ellers så ligger den klar for overlevering fra komplett til posten enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå