Gå til innhold

Leveringstid fra Komplett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sender samme eller dagen etter du bestiller, så jeg vil tro du har den på torsdag:)

Edit:

Ser det er en pc de bygger, det kan ta noen dager ekstra. Har kun bestilt komplett data en gang før. Det var 3 år siden, da TROR jeg de brukte nærmere to uker før jeg fikk den, men som sagt er dette lenge siden.

Endret av millimeter
Lenke til kommentar

Snakk om å vera optimistisk millimeter. For det første må dei skru saman dataen, noko som sjeldan tar under ei veke, alt etter kor travelt komplett har det. Ikkje for uroa deg, men eg trur det skal holda hardt at den kjem til lanet.

Sjølve leveringa tar ofte litt lenger tid, då det er ei stor sending.

Realistisk sett: 1-2 veker, men det kan gå mykje lenger dersom montørane til komplett har det travelt for tida ;)

Lenke til kommentar

går utfra de har mer enn en person til og montere pcr, så spyr hver halvok tekniker ut 10-15maskiner dagen.

men så har alle teknikere jeg har truffet på når noe har vært sendt inn vært totalt inkompetente, så usikker hvor mange de spyr ut timen :p

ville være overrasket hadde de såpass mange bestillinger at mer enn 3arbeidsdager før klar til sending forutsatt at de ikke bare har inkompetente teknikere.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Lurer litt på om komplett har problemer med postsendingene sine om dagen...

I følge nettsidene deres sendte de pakken min for to dager siden, men posten kan ikke se å ha mottatt den enda...

har ikke vært med på at posten har brukt over 48 timer på å registrere pakken...

Det er vel strengt tatt 53 timer siden komplett sier pakken var sendt... så enten har ikke posten registrert pakken noe sted, ellers så ligger den klar for overlevering fra komplett til posten enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...