kake_fisk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Er det mulig å få lyd når du kobbler en bærbar data til en tv-skjerm? Jeg har aldri sett noen som har fått lyden på tv-en, de har alltid kobla til ekstra høytalere. Så trenger jeg en spesiell kabel eller noe? Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Det kommer helt an på hvilke kontakter du har på Tven og på PCen. Finnes en rekke måter å gjøre det på. Lenke til kommentar
Samiboy Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 man kan jo bruke hdmi hvis du har det, hvis ikke du har det så har man bruke optisk kabel hvis du har utgang til det.. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Har ikke hdmi ingang på den bærbare. :\ Har en som det står ikon av et bretta ark, vanlig tv inngang og kasse-tv innang. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan kjøpe en sånn: http://cableworld.no/audiokabler/minijack-...ijack-kabel.asp Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hvor skal jeg koble den inn i dataen da? I headset inngangen? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 vet ikke hvilke muligheter du har på din tv, men hvis du røde og hvite innganger i tv-en, kan du bruke dem. Da bruker du "phones-utgangen" på dataen. Har du en forsterker ? eller tuner eller dvd/BR-spiller med innganger som nevnt over Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Okay, takk alle sammen. Skal sjekke det. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Skulle bare si at det virka med minijack kabel. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå