guzzi1972 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Jeg har en fil som er på ca 800Mb... hvordan kan jeg dele den opp slik at jeg får tatt en backup av denne? Jeg har bare vanlig CD-brenner. Noen spesielle programmer somkan gjøre dette for meg? Jeg har Win98 SE. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Har du prøvd å komprimere den med f.eks winrar eller winzip? Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kjøp en 90min cd, så skal det gå ann og brenne hele på en cd. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hmmm høres ut som noe du har lastet ned, finn cue filen og velg burn as image i nero og pek på cue filen. Ellers finnes det programmer som deler opp filen i to så kan du sette den sammen senere Lenke til kommentar
bernini Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 bruk et program som heter Max Splitter eller noe sånt. Da kan du dele filen opp i to biter, brenne de på to cder og sette de sammen igjen når du vil bruke filen. Husker ikke hvor jeg fant det programmet. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva slags fil er det da, film ? Lenke til kommentar
Werewolf85 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kjøp en 90min CD og bruk overburn funksjonen til Nero for å brenne den! her er en guide til overburning i Nero: http://itpro.no/article.php?sid=2969&mode=...=nested&order=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå