Carl Sagan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Heisann. Skal ha kanaler i kjelleren og er usikker på hva jeg skal velge. - Trenger litt, men ikke mange kanaler. Skal ha MTV, TV2, Discovery + en filmkanal. Altså en vanlig familiepakke. - Har RiksTV oppe, men dette har ikke MTV (derfor utelukket). - Har gravd inn Lyse internett, derfor ville det vært enkelt å skaffe seg Lyse TV. Har ingen paraboler eller noe fra før. Finnes det en oversikt over alle de forskjellige tilbudene på markedet, med priser osv? Eller har dere noen tips? Vil selvfølgelig ha billigst mulig. Trenger ikke HD-dekoder eller -kanaler. Lenke til kommentar
queenie Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Heisann. Skal ha kanaler i kjelleren og er usikker på hva jeg skal velge. - Trenger litt, men ikke mange kanaler. Skal ha MTV, TV2, Discovery + enlert litt filmkanal. Altså en vanlig familiepakke. - Har RiksTV oppe, men dette har ikke MTV (derfor utelukket). - Har gravd inn Lyse internett, derfor ville det vært enkelt å skaffe seg Lyse TV. Har ingen paraboler eller noe fra før. Finnes det en oversikt over alle de forskjellige tilbudene på markedet, med priser osv? Eller har dere noen tips? Vil selvfølgelig ha billigst mulig. Trenger ikke HD-dekoder eller -kanaler. Hei Jeg kan ihvertfall komme med en input om canal digital og viasat. Har sjonglert litt kan man si. Viasat er tilsynelatende billigst, men når jeg vurderte å bytte til dem så skulle de ha gebyr for innmelding, frhåndsbetalt for et halvt år, betalt for ny parabol etc. Regningen kom på en helt vanvittig sum+ at de skulle skru opp prisen etter et år! Jeg husker ikke eksakte beløper, men jeg regnet på det og summa summarum ble det mye dyrere en canal digital. Så da ble jeg aldri kunde hos dem. Canal digital har færre "skjulte" gebyrer, men noe dyrere månedspakker. Det lønner seg imidlertid å ha samme løsning i begge rom da hovedabonnementet altid er dyrere. Kundecervicen til Canaldigital er imidlertid sneversynt og de har stort sett ikke peiling. Jeg hadde avtalegiro med dem, men det var en faktura som oversteg maksimumsbeløpet så den ble ikke trukket uten at jeg merket det. Da stengte de kanalene mine umiddelbart og krevde 350 kr i gebyr. Jeg fikk ikke noe varsel eller purring. I tilleg er det tre måneders oppsigelse, noe jeg synes er tullete i og med at de kunne stenge aonnementet mitt på null komma niks. De er mere optatt av å tyne ut hver krone de kan få tror jeg en god service. Den billigste løsningen deres vil gi deg tv i to rum for rundt 250 kr i måneden, men da er jeg usikker på om det er med MTV Håper dette hjelper deg litt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Takk! Det var til veldig stor hjelp. Har lite erfaring med de forskjellige leverandørene og hvordan det hele fungerer, så all hjelp er stor hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå