Sondre Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Melodien fra 1:00 og videre er bare så ufattelig herlig og vekker gamle minner fra sommeren. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Barber - Adagio for Strings Sitter med gåsehud konstant fra 5:00 til 7:00 For de som synes den virker kjent har Tiësto en versjon av denne. Endret 5. februar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Alcest Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Metal Gear Solid 2 theme. Jeg får gåsehud bare av å tenke på det. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Enkel liten sak av Yann Tiersen med god effekt på huden Endret 9. februar 2010 av FCW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg hører ikke på dårlig musikk, men noen få sanger er flere mil over alt annet. Tar det i en spoiler. Se filmen hos Youtube King Diamond - Midnight / Puppet Master (dette er introen og den første sangen til platen Puppet Master) Se filmen hos Youtube King Diamond - Black Horsemen (siste sangen på platen Abigail, om man ikke tar med bonussporet Shrine. Vanvittig bra avslutning på et av de beste albumene noensinne. Teksten er ganske meningsløs om man ikke har fått med seg resten av albumet, men sangen er og blir en klassiker.) Se filmen hos Youtube Alestorm - Captain Morgan's revenge (de har mange bra låter, men denne var den første låten deres jeg hørte. Jeg var hekta fra første runde og hørte den utallige ganger før jeg fikk platen. Nå har jeg begge platene deres pluss EP-en Heavy Metal Pirates, og alt er selvsagt på PC og telefon. Lenke til kommentar
jodde11 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) En sang som gir meg gåsehud er helt klart Solitude av Black Sabbath. Se filmen hos Youtube Endret 10. februar 2010 av jodde11 Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Forever av Kamelot , studioversjonen, er mye bedre enn live versjonen. Det er mye mer kraft, sterkere rytme og mye mer fokus på bassgitaren. Live hørtes den ut som en pop-sang.. Men Forever gir meg gåshud, sammen med denne.. Se filmen hos Youtube Sugen versjon da, men hvis du laster den ned, spiller totalt full lyd, omg.. Også en annen en av Kamelot er The Fourth Legacy: Se filmen hos Youtube Den tar av når du trener og skal løpe opp en bakke elns.. skru på sangen og du er oppe på null komma niks:P Ellers digger jeg Nine Inch Nails Hurt! Live altså, studio suger. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Equilibrium - Mana låta er så lang at den må deles i to for å lastes opp på youtube her er del 1 Se filmen hos Youtube del 2 Se filmen hos Youtube ved 50 sekunder når basstrommene sparker inn og ved ca 5 minutter når den fløyta kommer inn er like fantastiske hver gang Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Clint Mansell - Lux Aeterna Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Mye bedre enn den nye. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 My Curse - Killswitch Engage Spotify Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Bolero - Ravel Anbefales på det sterkeste ( Desverre er ikke lydkvaliteten av den beste, men fortsatt får jeg gåsehud. ) For de spesielt interesserte er vell Royal Philharmonic Orcestra sin fremføring v. Adrian Leaper den beste. Endret 18. februar 2010 av Vizla Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Denne får ihvertfall jeg gåsehud av! http://www.youtube.com/watch?v=Zpky1b6kdfs Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Får gåsehud av Sentenced - You're the one. Eller av Sentenced generelt, egentlig http://www.youtube.com/watch?v=Z5_FXk7Z-G8 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=S3R0RHNHaU4 http://www.youtube.com/watch?v=M689pFvWd40 Fant ingen bedre video til nr 2, but still.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Endret 21. februar 2010 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå