Corey Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 *Mine innlegg* Genial sang..The Shins - New Slang Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Tool ja Begynner å ta skikkelig av etter 2,5 min cirka. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tool ja Begynner å ta skikkelig av etter 2,5 min cirka. Helt utrolig sang! =) For at jeg skal nyte maksimalt ut fra en sang, må det være lange, fyldige, skarpe, harde, drømmende sanger. Det blir nesten som en bok! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trance. Hele sangen er konge, men der er build-upen etter 3:15 som virkelig er the shit. Gåsehud hver gang! Og han er norsk! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sjuk sang, men båsehud blir det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg regner med vi har alle hørt en eller flere sanger som virkelig har truffet oss i hjertet og gitt bokstavelig talt gåsehud. Det er ofte disse sangene som forblir like gode uansett hvor mye man hører på dem. Har du noen slike sanger? Post gjerne linker til youtube-videoer eller spotify-linker Se filmen hos Youtube Denne er også en herlig sang dere burde høre! Endret 29. januar 2010 av Gjest Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Du må spille denne og kun denne. Det er obligatorisk med enten et bra headsett som er justert inn til elektronisk musikk med bass, eller anlegg. Remixer osv av denne låta er søppel. Denne er enkel og unik, og rytmene og bassen gjør den veldig vanedannende. Mange kjenner den nok igjen fra GTA Vice City. Se filmen hos Youtube Endret 29. januar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Vi har vel noe fler... Se filmen hos Youtube Denne gir meg fortsatt gåsehud. Disse er fortsatt helt sjef. Endret 30. januar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) 6/10 Its nice Endret 30. januar 2010 av RasmusThe1 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) denne: Enda bedre når Cristina Scabbia synger duett i denne versjonen. Se filmen hos Youtube Endret 31. januar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Denne oser feelgood: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) ORBITAL - Halcyon and on and on (1992) Se filmen hos Youtube Laurent Garnier - Man with the red face (Timeless) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Future Sound of London - Papa New Guinea (1992) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Kanskje verdens beste musikkbibliotek og oppslagsverk http://www.discogs.com/ Endret 31. januar 2010 av Cri Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Baba O Riley er alltid en slager! Når pianoet kommer = goosebumps! Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Denne ga meg gåsehud, låta er fra Black Hawk Down, 2001 I second this! Blir nesten trist av sangen å Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Plug in baby - Muse Starten av andre vers. Alltid gåsehud Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Turboneger - I Got Erection Pink Floyd - Wish You Where Here The Eagles - Hotel California Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) sparker så nydelig ifra på 00:27! Endret 2. februar 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Opeth - The Drapery Falls Flott sang! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå