Tveity Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Får alltid gåsehud når han synger "NOW I CAN SEE THE WHALES!!" Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Train - Drop of jupiter Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Game - Money litt dårlig lyd på den videoen Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 En av mange sanger som gir meg gåsehud: Noisia - Exodus (Instrumental Mix) (spesielt fra 4:50 og utover) Se filmen hos Youtube Genial galskap som avsluttes på helt perfekt måte. Jeg smiler og får frysninger hver gang. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er mange, men jeg forsvinner fullstending inn i sangen når jeg hører Karma Police med Radiohead. Se filmen hos Youtube Spotify: http://open.spotify.com/track/0hCW6LbmFCYwM1uGmnjjNe Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Skal vi se.. Celtic Woman, The Voice Se filmen hos Youtube Kamelot, Solitaire + Rule The World Heather Alexander, March of Cambreadth Bethrael, Trilogy "3" The Ultimate Supertrailer (Mesteparten av musikken er Preliator av Globus.) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Da starten spesielt November av Fuchs er utrolig vakker. Takk! Lidenskalepelig, melankolsk, stemningsfull. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ahh... Fantastisk rett og slett Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Og mange flere Ween sanger Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nydelig coverversjon av en meget bra sang. Lenke til kommentar
Such Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Se filmen hos Youtube spesielt de to siste linjene, "Keep your head, keep your head" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Mmmmmmm <3 Endret 2. desember 2009 av Penis Trygve Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Forsåvidt så kan jeg vel nevne hele In the aeroplane over the sea-albumet av Neutral milk hotel, men denne sangen stikker seg spesielt ut; Endret 2. desember 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dette er en av mine favoritter. Her fra trommisens perspektiv Slipknot - People=Shit Live Se filmen hos Youtube En annen sang som jeg alltid har synes var fin, og som antageligvis er den sangen jeg har hørt mest å oppigjenom tidene, er Gun 'n Roses - Estranged. Musikkvideoen i seg selv er et mesterverk! Jeg har heller aldri sett den i så god kvalitet Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå