Ritualz1 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Får gåsehud av det meste av Roky Erickson! Men må jeg velge en som gir meg mest må det være Two Headed Dog(Red Tempel Prayer) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Da koser jeg meg veldig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Joda. Mnage sanger. Tar to vidt forskjellige som begge har gitt meg sikkelig gåsehud: Minner: Stemning: Se filmen hos Youtube Edit: Fikk nettopp gåsehud da jeg satte på sistnevnte Genial tråd Mr.Graves Endret 2. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Edit: Fikk nettopp gåsehud da jeg satte på sistnevnte Genial tråd Mr.Graves Hehe, takker. Må si at live-versjonen av Mother North er blandt favorittene her også Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Queen - Bohemian Rhapsody Led Zeppelin - Stairway to heaven Manowar - Thor Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Manowar - Guyana (Cult Of The Damned) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 En stund til jul, men dog. Beste tenoren: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Veldig enig i Roky Erickson som nevnt over her, men denne er jo bare fantastisk. Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Måten denne utvikler seg på er fantastisk og ekstremt gåsehudfremkallende Og Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Elton John - Tiny Dancer Led Zeppelin - That's the Way Blind Faith - Can't Find My Way Home Free - Heavy Load og Mourning Sad Mourning The Jimi Hendrix Experience - The Wind Cries Mary The Allman Brothers Band - In Memory Of Elizabeth Reed Og sånn ellers så hender det at eg får frysninger av band som Rage Against the Machine og Creedence Clearwater Revival, men det er ikkje fordi det er rolegt og fint, det er meir fordi det er så ekstremt bra enkelte ganger. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 luther vandross- dance with my father... http://www.youtube.com/watch?v=9-X0JcXnWEw dette er forde den sangen minner meg om morfaren min Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bubbajoe, den Animusic-sangen var faktisk veldig bra. Takk for at du viste meg den Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Luca Turilli med Legend of Steel Dritdeilig gitarsolo fra 40 sekund Endret 5. oktober 2009 av Deluxio Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dire Straits - Brothers In Arms Se filmen hos Youtube *Lene seg tilbake* Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Usikker på om det er publikum eller sangen som fremkaller gåsehuden. Tror det er publikum... Se fra ca. 4:30 der Bellamy brøler "Come on Wembley!!" Folk klikker jo fullstendig. Herlig! Endret 5. oktober 2009 av JLa Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå